arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۲۹۴۵
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۲۲ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۳

دختر «بروس‌ لي» از پدرش مي‌گويد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خانواده بروس لي در تدارک ساخت فيلمي از زندگي اين ورزشکار و سينماگر فيلم‌هاي رزمي است. خبر ساخت اين زندگينامه از سوي شانون لي، دختر بروس لي مطرح شد.

شانون لي در اعلام اين خبر گفت: پروژه‌هاي زيادي تاکنون درباره پدر من وجود داشته است. اما همگي آنان فاقد درک کامل از فلسفه و هنر او بودند و جوهر اعتقادات او را درباره هنرهاي رزمي و يا چگونگي داستان سرايي نداشتند. تنها راه شناسايي انديشه‌هاي پدر من آثار خود او است. کاري که ما سعي کرديم، انجام دهيم، اين بود که او را به مردمي معرفي کنيم که نمي‌دانند بروس لي به جز هنرهاي رزمي، نويسنده‌اي پر کار و خلاق بود که فلسفه خاص خود را از هنر و ورزش داشت.

بروس لي در سال 1973 در حالي درگذشت که تنها 32 سال داشت و از محبوبيت بالايي در ميان مردم برخوردار بود. اين محبوبيت با هر فيلم او سير صعودي طي مي‌کرد. بويژه فيلم‌هاي «خشم اژدها»، «راه اژدها» و «اژدها وارد مي‌شود»، مورد توجه مردم بودند.

هر چند تهيه کننده اصلي فيلم بنياد بروس لي است اما در کنار آن لورنس گري و ژانت يانگ نيز از تهيه کنندگان فيلم به شمار مي‌آيند. اين دو نيز براي ساخت فيلم به شدت هيجان زده هستند. گري مي‌گويد: من هميشه تحت تاثير بروس لي بوده‌ام و مي‌خواستم کاري مشترک با شانون انجام دهم. تا آنچه را که درباره بروس لي تاکنون نشان داده نشده، نشان دهم. اين همکاري براي من يک همکاري رويايي بوده است.
نظرات بینندگان