arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۱۴۴
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۰ - ۱۵ اسفند ۱۳۹۳

نامه فدراسيون فوتبال ايران به عراق براي دادگاهي کردن عبدالزهرا!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 يکي از مسئولان فدراسيون فوتبال عراق که نخواست نامش فاش شود تاکيد کرد که از فدارسيون فوتبال ايران نامه اي دريافت شده است که در آن خواسته شده است که علاء عبدالزهراء به ايران برگردد تا در آنجا دادگاهي شود.

علاء عبدالزهرا بازيکن تيم ملي فوتبال عراق از بازيکناني است که اين روزها در فوتبال ايران نام او را بسيار شنيده ايم و جنجال او کمتر از کرار جاسم نبوده است.

اين بازيکن عراقي بازيکن تراکتور سازي تبريز بود و قرار بود براي اين تيم تبريزي بازي کند اما پس از شکايت ايران به کنفدارسيون فوتبال ايران درباره دوپينگي بودن اين بازيکن ديگر حاضر نشد به فوتبال ايران برگردد و براي تراکتور سازي بازي کند.

چندي پيش فدراسيون فوتبال ايران اعلام کرد که با ارسال نامه اي به همتاي عراقي خود از آنها خواسته است که به علاء عبدالزهراء را به ايران بازگردانند تا به پرونده او رسيدگي شود.

يکي از مسئولان فدراسيون فوتبال عراق در گفت و گويي که با سايت اخبار العراق داشت تاکيد کرد که از فدارسيون فوتبال ايران نامه اي دريافت شده است که در آن خواسته شده است که علاء عبدالزهراء به ايران برگردد تا در آنجا دادگاهي شود.

او که نخواست نامش فاش شود، گفت: نامه اي را از فدراسيون فوتبال ايران دريافت کرده ايم که در آن از ما خواسته شده است که علاء عبدالزهراء را به ايران برگردانيم تا در آنجا دادگاهي شود چرا که آنها معتقدند او بازيکن تراکتور سازي بوده است اما به فوتبال عراق بازگشته است.

او ادامه داد: عبدالزهراء بارها اعلام کرده است که باشگاه تراکتور سازي نامه اي به او داده است که در آن تاکيد شده مي تواند براي تيم الشرطه عراق در فصل جابجايي زمستاني بازي کند. وزير ورزش و جوانان شخصا قول داده است که اين موضوع را بررسي و حل کند و به زودي هيئتي را به ايران خواهد فرستاد تا درباره اين موضوع بحث و تبادل نظر شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان