arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

افجه‌اي: هدايا را از جيب خودم و دوستانم خريدم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

عضو هيات مديره استقلال ضمن ابراز تعجب از هجمه ايجاد شده نسبت به عملي که پيش از بازي تيمش و نفت مسجد سليمان انجام داده است، مي‌گويد هدايايي که به بازيکنان اين تيم داده بوده، جنبه شخصي داشته و عنوان پاداش درباره آن صادق نيست.

سيد سعيد افجه‌اي درباره هجمه ايجاد شده عليه هدايايي که او به بازيکنان پيش از بازي با نفت مسجد سليمان داده است، بيان کرد: اين هدايا از طرف شخص من بوده و ارتباطي به باشگاه نداشته است. من به عنوان يکي از اعضاي هيات مديره استقلال از جيب خودم و همکاري دوستان استقلالي‌ام خواستم بابت زحمات کادرفني و بازيکنان از آنها به نوعي تشکر و قدرداني کنم و چون مي‌خواستم به هتل محل اقامت بازيکنان استقلال بروم و نمي‌خواستم که دست خالي هم باشم. قبل از اينکه اين هدايا را هم تهيه کنم با آقاي قلعه‌نويي هم هماهنگ کردم.

او افزود: اين اقدام من، کاملاً شخصي بوده و ارزش اين هدايا چيزي حدود 400 الي 500 هزار تومان بود که جمع آن به 16 ميليون تومان مي‌رسيد. اين عدد را جهت اطلاع عزيزاني مطرح کردم که شايد در جريان کامل مسئله نباشند و تصور کنند که واقعا يک هندزفري به بازيکنان داده شده است. البته اين هدايا قابل بازيکنان و کادرفني استقلال را نداشت و ارزش آنها بسيار بالاتر از اين هاست اما توانايي من در آن موقع همين بود و خواستم با همين عمل کوچک به صورت شخصي از آنها تقدير و تشکر کنم. اگر اين هديه انقدر براي اين عزيزان کم بوده، من عذرخواهي مي‌کنم.

عضو هيات مديره استقلال در پايان اضافه کرد: براي من جاي تعجب دارد که اين هجمه چرا اتفاق افتاده است. چرا وقتي استقلال در صدر جدول ايستاده يک مسئله کوچک را آنقدر بزرگ کرده‌اند؟ شايد عده‌اي دوست ندارند استقلال را در صدر ببينند و براي همين دست به دامن اين حواشي شده‌اند تا به تيم لطمه بزنند. به عنوان بحث آخرم، بازهم مي‌گويم که اقدام من تنها جهت تقدير از زحمات بازيکنان و کادرفني بود و يک اقدام شخصي محسوب مي‌شود و عنوان پاداشي که در برخي رسانه‌ها نسبت به آن مطرح شده است، صحيح نيست.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان