arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۳ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

ثبت‌نام مجدد آزمون سراسري از فردا آغاز مي‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مهلت مجدد براي ثبت‌نام در آزمون سراسري سال ۹۴ از فردا از طريق سايت سازمان سنجش آغاز و در روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۳ پايان مي‌پذيرد.

به منظور فراهم کردن تسهيلات بيشتر براي داوطلبان متقاضي ثبت‌نام و شرکت در آزمون سراسري سال ۹۴ براي دوره‌هاي روزانه، نوبت دوم (شبانه)، نيمه‌حضوري، مجازي، پرديس خودگردان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالي و همچنين کد‌رشته‌هاي تحصيلي با آزمون دانشگاه آزاد اسلامي، دانشگاه پيام نور و موسسات آموزش عالي غيرانتفاعي و غيردولتي و دانشگاه فرهنگيان که در مهلت مقرر موفق به دريافت کد سوابق تحصيلي نشده يا به هر دليل ديگر نتوانستند نسبت به ثبت‌نام براي شرکت در اين آزمون اقدام کنند، مهلت مجددي تعيين شده است.

مهلت مجدد براي ثبت‌نام در آزمون سراسري سال ۹۴ از فردا يکشنبه ۱۷ اسفند ۹۳ از طريق سايت سازمان سنجش آغاز و در روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ۹۳ پايان مي‌پذيرد.

داوطلبان ضرورت دارد با توجه به اطلاعيه اين سازمان درباره اعلام زمان مجدد براي ثبت‌نام داوطلبان متقاضي شرکت در آزمون سراسري سال ۹۴ که بر روي سايت سازمان سنجش قرار گرفته و در نشريه پيک سنجش ۴ اسفند و دوشنبه هفته آينده ۱۱ اسفند ۹۳ منتشر شده است براي ثبت‌نام در مهلت مجدد در نظر گرفته شده اقدام کنند.

تا پايان مرحله اول ثبت‌نام، تعداد ۸۴۸ هزار و ۴۲۸ داوطلب براي شرکت در آزمون سراسري سال ۹۴ ثبت‌نام کرده‌اند.

منبع : خبرگزاري دانشجو
نظرات بینندگان