arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۳۱۸
تاریخ انتشار: ۳۱ : ۱۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

حسینیان: سخنرانی نتانیاهو پخش شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه صدا و سیما حتما سخنرانی نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا را پخش کند، گفت: سیاست های خارجی ایران ، اسرائیل را به محاصره درآورده و نشان می دهد که قدرتی بزرگ در خاورمیانه در دست جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین روح الله حسینیان روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا درباره سخنان شب گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی در کنگره آمریکا گفت: به نظر من سخنرانی بسیار خوبی بود و حتما تلویزیون جمهوری اسلامی باید این سخنرانی را از تمامی شبکه های خود پخش کند چون نتانیاهو در کمال کم هوشی اثبات کرد که نظام جمهوری اسلامی بسیار مقتدر و تاثیرگذار است.

وی ادامه داد: سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران، اسرائیل را به محاصره درآورده و این نشان می دهد که قدرت بزرگ در خاورمیانه در دست جمهوری اسلامی است.

این عضو جبهه پایداری خاطرنشان کرد: وقتی سخنرانی وی را گوش کردم به یاد این سوره قرآن افتادم و خدارا شکر کردم که دشمنان ما را از احمق ها آفرید زیرا سخنان وی نشان می داد که چه قدر سطح فکری نتانیاهو پایین است که این گونه به عظمت جمهوری اسلامی اعتراف کرده است.

وی با تعجب از مجموعه صحبت های نتانیاهو در کنگره آمریکا افزود: من از این متعجب شدم که اسرائیل چگونه با چنین رهبرانی مدیریت می شود و این مشخص می کند که کسان دیگری این نظام را رهبری می کنند.

وی گفت: از طرف دیگر نمایندگان و نخبگان آمریکا در سطح پایینی قرار دارند و به نظرم رسید که رهبری در دنیا چه قدر به سطح پایینی نزول کرده که برای لاطائلات یک فرد دیوانه که اصلا نمی فهمد چه چیزی را بگوید اینگونه کف و سوت می زنند.
نظرات بینندگان