arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۳۲۱
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۴ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

کفاشیان: حضور زنان خارجی در ورزشگاهها را بررسی می کنیم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 رییس فدراسیون فوتبال، گفت:درحال حاضرتنها ضعف ایران نسبت به امارات برای گرفتن میزبانی جام ملت های آسیا 2019 اسپانسرینگ و حق پخش تلویزیونی است.

به گزارش ایرنا، علی کفاشیان روز شنبه در مراسم روز فوتبال زنان در جمع خبرنگاران در رابطه با حضور نمایندگان کنفدراسیون فوتبال آسیا در ایران و درخواست میزبانی کشورمان برای جام ملت های آسیا 2019 ، ادامه داد: طبق مذاکراتی که با رییس کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص میزبانی ایران در جام ملت های آسیا 2019 داشتیم ، وی اعلام کرد هنوز برای انتخاب میزبان به جمع بندی نهایی نرسیده ایم و ایران و امارات برای کسب میزبانی با ضعف ها و قوت هایی روبه رو هستند.

رییس فدراسیون فوتبال، گفت: در تعطیلات نوروز 5 کارشناس کنفدراسیون فوتبال آسیا به ایران و امارات سفر خواهند کرد تا شرایط هر دو کشور را بررسی و به جمع بندی نهایی برسند.

وی تصریح کرد: شیخ سلمان اعلام کرد که دو مساله برای میزبانی وجود دارد که امارات برخلاف ایران با آنها مشکلی ندارد. یکی بحث اسپانسرینگ ودیگری بحث حق پخش تلویزیونی است که برای کنفدراسیون فوتبال اسیا اهمیت زیادی دارد وآنها می خواهند هزینه های مسابقات را از طریق این دو بحث تامین کنند.

کفاشیان در خصوص درخواست مسوولان تیم فوتبال المپیک برای حضور سردار آزمون و علیرضا جهانبخش در این تیم گفت: اولویت ما تیم امید است اما باید منتظر بازگشت کی روش سرمربی تیم ملی به ایران باشیم تا در جلسه ای با خاکپور شرکت کرده وهمه چیز به تفاهماتی که در این جلسه به وجود می آید بستگی دارد.

رییس فدراسیون فوتبال در خصوص حضور بازیکنان تیم فوتبال امید در رقابت لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر، خاطرنشان کرد: لیگ قهرمانان آسیا اهمیت زیادی دارد و به همین دلیل بازیکنان تیم امید تیم های باشگاهی خود را همراهی خواهند کرد.

وی در رابطه با دیدار دوستانه تیم ملی ایران با تیم ملی ازبکستان، اظهار کرد: در حال بررسی شرایط و درخواست انها هستیم ومشکلی خاصی برای برگزاری این بازی دوستانه وجود ندارد. برای ما مهم تر از این دیدار بازی با ایتالیا است و اگر شرایط آماده باشد می توانیم به زودی این مسابقه را برگزار کنیم.

کفاشیان در خصوص اینکه آیا به کمیته انضباطی تاکید کرده که جاسم کرار بازیکن متمرد استقلال را محکوم کند، گفت: چنین صحبتی نکرده ام و کمیته انضباطی مستقل عمل می کند.

رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با درخواست رییس فدراسیون یبن المللی فوتبال برای حضور بانوان در ورزشگاههای ایران وتاثیر آن بر درخواست میزبانی کشورمان برای جام ملت های آسیا 2019 ، گفت: برای میزبانی جام ملت های آسیا مشکلات خیلی بیشتری نسبت به بانوان داریم ، اما برای حضور بانوان خارجی در حال بررسی وضعیت ورزشگاه ها هستیم تا مشکل حضور آنها را برطرف سازیم.

وی در خصوص نشست مسئولان فدراسیون فوتبال و تیم امید با کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک و شاهرخ شهنازی دبیرکل این کمیته، تصریح کرد: دراین جلسه اعلام کردیم که اولویت نخست ما با تیم امید است اما به نمایندگان خود در لیگ قهرمانان آسیا هم حق دادیم و قرار شد بازیکنان امید در این مسابقات تیم های خود را همراهی کنند.

نشست مسئولین کمیته ملی المپیک،فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و تیم ملی المپیک به منظور هماهنگی هر چه بیشتر صبح امروز در محل این کمیته برگزار شد.

دراین نشست که علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال، مهدی تاج رئیس سازمان لیگ، حبیب کاشانی و محمد خاکپور مدیر و سرمربی تیم ملی المپیک نیز حضور داشتند در خصوص در اختیار گذاشتن کلیه بازیکنان مورد نیاز کادر فنی، زمین تمرین و مسابقه این تیم و همچنین تعویق چند دیدار هفته بیست و سوم لیگ برتر بمنظور همراهی برخی ملی پوشان در اردوها و بازیهای تدارکاتی تیم المپیک بحث و بررسی شد.

دیدارهای مقدماتی تیم فوتبال المپیک برای حضور در المپیک 2016 طی روزهای 3، 7، 9 و 11 فروردین ماه در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد.

رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با اینکه حدود 7 سال است به عنوان رییس فدراسیون فعالیت می کند و این یک رکورد قابل توجه است، گفت: من در رشته دو ومیدانی و در 110 متر با مانع رکورددار هستم و در فدراسیون فوتبال نیز رکورد زده ام و از همه مهم تر توانستیم در این فدراسیون ثبات ایجاد کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا قرار است بعد از گرفتن کرسی نایب رییسی کنفدراسیون فوتبال آسیا از فدراسیون فوتبال کنار برود، افزود: تجربه زیادی در فوتبال کسب کردم و به این مسایل توجه نکنید و آنها را در حد شایعه بدانید. مجمع می تواند مرا برکنار کند و درغیر این صورت به هیچ عنوان قصد جدایی از فدراسیون فوتبال ندارم.

کفاشیان در رابطه با زمان برگزاری مجمع سالیانه فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: منتظر مشخص شدن نتیجه حسابرسی هستیم و اگر این گزارش به ما سریع برسد حتما سعی می کنیم مجمع عمومی را قبل از عید برگزار کنیم.

وی درخصوص فستیوال فوتبال زنان، گفت: این فستیوال از سوی فیفا و کنفدراسیون فوتبال آسیا طراحی شده و ما این فستیوال را برای رده پایه برگزار کردیم تا طی دو روز آموزش های لازم را بدهیم.
نظرات بینندگان