arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۳۴۰
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۶ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

جنايت هولناک جلاد داعش در حويجه/ خوش آمدگويي داعش با اجساد قربانيان+عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 جلاد مشهور داعش که مدتي پيش خبر کشته شدنش منتشر شده بود از سوريه به عراق رفته و کماکان به جنايت‌هاي هولناک خود ادامه مي‌دهد.

تروريستي که در داعش به «ابو عبدالرحمن العراقي» معروف است پس از ارتکاب جنايت‌هاي متعدد در سوريه اين روزها به حويجه استان کرکوک عراق رفته است.

اين جنايتکار که پس از ذبح نظاميان و غيرنظاميان سوري با افتخار تصاوير اقدامات غيرانساني خود را در اينترنت منتشر مي‌کرد پس از شهادت ۸ تن از نيروهاي ارتش عراق آنها را در ورودي شهرستان حويجه در کرکوک از پا آويزان کرد.

جنايت هولناک جلاد داعش در حويجه/ خوش آمدگويي داعش با اجساد قربانيان

در تصاويري که از جديد‌ترين جنايت جلاد داعش منتشر شده ۸ نظامي عراقي پس از اعدام شدن به وسيله گلوله بر روي ورودي حويجه که عبارت «حويجه در ولايت کرکوک به شما خوش آمد مي‌گويد» نوشته شده آويزان شده‌اند. جلاد داعش نيز در مقابل آن‌ها قرار گرفته و به‌‌ همان شيوه مرسوم خود عکس گرفته است.

چندي پيش نيز اخبار مبني بر به هلاکت رسيدن ابو عبدالرحمن در درگيري‌هاي سامراء منتشر شد اما اکنون با جنايتي که وي در حويجه مرتکب شده به نوعي از زنده بودن خود نيز خبر داده است.

جلاد داعش را در اغلب عمليات‌هاي تروريستي شخص ديگري ملقب به «ابومحمد الامريکي» همراهي مي‌کرد که او پنج ماه پيش در درگيري با نيروهاي مدافع شهر کوباني(عين العرب) به هلاکت رسيد.

حال ابوعبدالرحمن به تنهايي اقدام به اعدام و سر بُريدن نظاميان و غيرنظاميان مناطق تحت سيطره داعش مي‌کند.

جنايات داعش به حدي گسترده است که حتي آژانس‌هاي اطلاعاتي غربي هم از اين وضعيت ابراز نگراني کرده و نسبت به تبعات ادامه اين روند هشدار داده‌اند. با اين حال رسانه‌هاي غربي همچنان به سکوت در برابر اين جنايات و سانسور آنچه که در عراق و سوريه در جريان است، ادامه مي‌دهند.

حويجه در ۵۵ کيلومتري جنوب غربي کرکوک قرار دارد و به گفته «هادي العامري» رئيس سازمان بدر عراق اين منطقه در آينده‌اي نزديک با کمک عشاير اين منطقه، نيروهاي مردمي و نيروهاي پيشمرگه پاکسازي خواهد شد و او کنفرانس مطبوعاتي خود را در اين منطقه برگزار خواهد کرد.

منبع : ابنا
نظرات بینندگان