arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۳۶۲
تاریخ انتشار: ۵۲ : ۱۷ - ۱۶ اسفند ۱۳۹۳

ندیمی: دست دولت تا حدی برای شناسایی و حذف اقشار مرفه باز است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: دولت کنونی کاملا معتدلانه و محتاطانه عمل خواهد کرد، لذا شایعات موجود برای حذف یکباره و شناسایی بدون برنامه به هیچ عنوان واقعی نخواهد بود.

ایرج ندیمی، نماینده مردم لاهیجان و سیاهکل در خصوص برنامه دولت و مجلس برای حذف یارانه اقشار مرفه، اظهار کرد: دولت برای سال آتی 39 هزار میلیارد تومان منابع در اختیار دارد و می‌تواند 10 واحد درصد از ردیف‌های بند «ب» را نیز جابجا کند، لذا دست دولت تا حدی برای شناسایی و حذف اقشار مرفه باز است.

وی با اشاره به شیوه حذف اقشار مرفه از دریافت یارانه نقدی افزود: به هر حال باید توجه داشت که دولت عملا از نظر جرات و انتخاب در شرایطی نیست که بخواهد تصمیم عجولانه اخذ کند، بنابر این دلیلی برای نگرانی مردم بابت حذف یارانه نقدی وجود ندارد و دولت در این زمینه با احتیاط عمل می‌کند.

ندیمی گفت: اکنون اعتدال به احتیاط تعریف شده و دولت کنونی کاملا معتدلانه و محتاطانه عمل خواهد کرد، لذا شایعات موجود برای حذف یکباره و شناسایی بدون برنامه به هیچ عنوان واقعی نخواهد بود.

نائب رئیس اول کمیسیون اقتصادی مجلس در خصوص احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی در سال 94 بیان کرد: دولت اعلام کرده که در سال آتی برنامه‌ای برای افزایش نرخ سوخت ندارد، لذا ما هم باید این گفته را قبول کنیم.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان