arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۴۶۹
تاریخ انتشار: ۳۲ : ۱۳ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

کفاشيان: چرا afc ما را سر کار مي گذارد؟/ در ايران مي خواهند صندلي‌ام را از زيرم بکشند!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 نشانه ها از شانس دوباره ايران براي ميزباني جام ملت ها مي گويند. علي کفاشيان با شيخ سلمان رئيس afc بسته و در انتخابات آتي فيفا هم از بلاتر حمايت مي کند.

رئيس کهنه کار فيفا هم در آخرين مصاحبه خود از حسن روحاني رئيس جمهور ايران خواست که ورود بانوان به ورزشگاهها را آزاد کند. ظاهرا اين بزرگ ترين مشکل در راه ميزباني ايران است.

پس از بازديدهاي چند باره نمايندگان کنفدراسيون از ايران، حالا قرار است دوباره تيمي 5 نفره به ايران بيايند. کفاشيان اين ها را نشانه مي بيند: «قرار است آنها چند روز ديگر به ايران بيايند. اگر مي خواستند امارات را به ميزباني بدهند، ديگر چرا ما را سرکار مي گذاشتند؟ حضور اين تيم 5 نفره در ايران نشان مي دهد که ما شانس داريم. آنها هنوز مي خواهند به ما فرصت بدهند. ما نياز به کمک دولت داريم. بايد از اين شانس استفاده کنيم. دولت هنوز تعهداتي را که بايد بدهد، نداده است. ما همچنان در اين زمينه تلاش مي کنيم.»

او توضيح مي دهد: «درست است امارات امکانات بيشتري دارد ولي ما هم بايد مسئولان را به اين نتيجه برسانيم که ما هم مي توانيم امکانات خوبي را فراهم کنيم. از همين حالا مي گويم. اگر دولت از ما حمايت نکند، به جايي نمي رسيم.»

يکي از دوستان نزديک علي کفاشيان از همين حالا براي حضور در رياست فيفا دورخيز کرده؛ شيخ احمد کويتي. او قصد دارد اين دوره نه، دوره بعدي در انتخابات فيفا شرکت کند. کفاشيان در اين باره مي گويد: «شک نکنيد اين اهميت فيفا را مي رساند. شيخ احمد نفر دوم ورزش غير فوتبال در دنياست. او رئيس انوک است که 200 و خرده اي کشور دنيا زير مجموعه اش هستند ولي دنبال اين است که به فوتبال بيايد. او در انتخابات کنفدراسيون کانديدا شده و دو سال ديگر هم براي نايب رئيسي فيفا کانديدا مي شود.

 قطعا بعد از آن هدف هاي بزرگتري خواهد داشت...» اگر شيخ احمد رئيس فيفا شود، نان کفاشيان در روغن خواهد بود. رئيس اما با خنده مي گويد: «بگذاريد ببينم اين دوره رياستم را مي توانم در فدراسيون تمام کنم يا نه. در کشور خودمان نمي گذارند کار کنيم و مدام مي خواهند صندلي را از زير پايم بکشند، فيفا که پيشکش»

منبع : خبرآنلاين
نظرات بینندگان