arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۳۵۱۴
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۸ - ۱۷ اسفند ۱۳۹۳

کوثری: مذاکرات هسته‌ای با حفظ عزت ملت باید همراه باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس، اخلاص و صداقت را از ویژگی‌های بارز شهید همت برشمرد و گفت: روش زندگی شهید همت و سایر شهیدان بزرگ انقلاب و جنگ تحمیلی باید سرلوحه کار مسئولان قرار گیرد.

اسماعیل کوثری در همایش یادواره شهید همت و بزرگداشت روز شهرستان شهرضا با اشاره به تهدیدات مختلف نظامی و اقتصادی آمریکا بر علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار کرد: هیچ نیروی نظامی در جهان توان مقابله با ایران را ندارد و یکی از مهم‌ترین دلایل این مسئله صداقت و عملکرد مدبرانه فرماندهان دوران دفاع مقدس در طول جنگ و فرماندهی و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری در دوران حاضر است.

وی افزود: رزمندگان در دوران دفاع مقدس با کمترین امکانات جنگیدند، اما دست نیاز به سوی بیگانگان دراز نکردند و علت این پیروزی با امکانات کم، غلبه روحیه معنوی بر رزمندگان ما بود.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به مذاکرات هسته‌ای بین ایران و گروه 1+5 اظهارکرد: باید توجه داشته باشیم که هدف اصلی شهادت شهیدان عزت و سربلندی ایران بود و این دستوری است که پیش روی تیم مذاکره کننده نیز قرار دارد.

کوثری تصریح کرد: مذاکره کردن اشکالی ندارد اما حفظ حقوق و عزت ملت ایران لازم است.

وی با اشاره به اوضاع جاری منطقه خاورمیانه گفت: تشکیل گروهک‌های تروریستی هم‌چون القاعده و داعش اقدامی برای مخدوش کردن چهره اسلام و ترسیم چهره خونریز از مسلمانان بوده است و این نشان می‌دهد که مهمترین ترس دشمن ناشی از گسترش فرهنگ تشیع در خاورمیانه و جهان است.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان