arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۷۳۳۰
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۱ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۴

دکتر سبحانی: روابط عمومی در سال 93 به دور از غفلت و شعارزدگی به وظیفه خود عمل کرد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دکتر سبحانی: روابط عمومی در سال 93 به دور از غفلت و شعارزدگی به وظیفه خود عمل کرد

روابط عمومي در سال 93 به دور از هرگونه غفلت و شعارزدگي به وظيفه خود عمل کرد و موفقيتها و عملکرد ساير واحدهاي سازمان را به نحو مطلوب به سمع و نظر عموم مردم رساند.

اين مطلب را دکتر سبحاني مدير عامل فولاد مبارکه اصفهان در جريان ديدار با کارکنان روابط عمومي و تبيين خط مشي اين واحد در سال جديد مطرح کرد و با اشاره به موفقيتها و افتخاراتي که شرکت فولاد مبارکه در سال گذشته کسب کرد، افزود: سال 93 به معناي واقعي سال رسيدن به اهداف چالشي بود که هرکدام براي خود تلاشهاي بسياري را به دنبال داشت.در آغاز سال گذشته اهداف چالشي با ارزش و بسيار مهمي را براي شرکت ترسيم کرديم که بعضأً دستيابي به آنها را غير ممکن يا بسيار سخت مي‌دانستند اما مشاهده کرديم، هرگاه کار براي رضاي خداوند و خدمت به جامعه و کشور باشد، خداوند هم کمک مي‌کند. به عنوان مثال براي دست‌يابي به اهداف توليد فولاد خام نياز مبرمي به گندله داشتيم و با توجه به محدوديتهاي داخلي ناچار به واردات گندله شديم که اين کار دقيقأً مصادف شد با کاهش جهاني قيمت گندله که در نهايت قيمت گندله وارداتي را به قيمتهاي داخلي نزديک و از وارد آمدن هرگونه بار مالي اضافي به شرکت جلوگيري کرد که اين همان تحقق وعده الهي است براي کمک به  کساني که خدمت و رضاي خداوند را سرلوحه کار خود قرار مي‌ دهند. 

وي از صادرات  1.5 ميليون تن انواع محصولات فولاد مبارکه به بازارهاي جهاني از جمله بازارهاي اروپايي و خاور دور، کسب تنديس زرين تعالي سازماني و مفتخر شدن فولاد مبارکه به دريافت عنوان شرکت سرآمد کشور، برترين شرکت دانشي کشور، شرکت برتر بهره‌وري، تنديس سيمين چهارستاره تعالي آموزش و .... به عنوان مهمترين افتخارات به دست آمده در سال 93 نام برد و تصريح کرد: اين از اهميت بسياري برخوردار است که روابط عمومي با اطلاع رساني خوب خود در داخل و خارج از کشور شرايطي فراهم کرد تا ساير کشورها بدانند شرکت فولاد مبارکه حرفهاي زيادي براي گفتن دارد.

مدير عامل فولاد مبارکه ادامه داد: همچنانکه در حيطه اطلاع رساني و تبليغات، شعارزدگي مي‌‌تواند براي سازمان مضرباشد، نبايد فراموش کرد که کم گويي نيز مي‌تواند بلاي جان روابط عمومي و در نهايت سازمان باشد که خوشبختانه روابط عمومي شرکت در سال گذشته توانست با اطلاع رساني دقيق و به موقع در همه بخشها موفق عمل کند.

دکتر بهرام سبحاني در همين رابطه به اهميت عملکرد به موقع و مؤثر روابط عمومي در نمايشگاه‌هاي داخلي و بويژه نمايشگاه‌هاي خارج از کشور اذعان داشت: اينکه در نمايشگاههاي خارجي استقبال بسيار خوب مديران و نمايندگان شرکتهاي معتبر اروپايي را از محصولات فولاد مبارکه مشاهده مي‌کنيم موفقيت بسيار بزرگي است. مشتريان اروپايي فولاد مبارکه علي رغم وجود محصولات ارزان قيمت در بازار، ترجيح مي‌دهند، محصولات کيفي فولاد مبارکه را خريداري کنند که اين آغاز راهي موفقيت آميز اما بسيار حساس و رقابتي است.

ايشان در تبيين اهداف سال 94 نيز تصريح کرد:بايد در نظر داشته باشيم با همکاري و همدلي در همه امور و با در نظر گرفتن رضاي خداوند و خدمت صادقانه به جامعه مي‌توانيم سال جاري  را نيز با موفقيت آغاز و به پايان برسانيم.
نظرات بینندگان