arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۱۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ : ۰۸ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴

حمایت نه چندان جالب از بیانیه لوزان با حمله به منقل و وافور!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس ستاد انتخابات حسن روحانی در استان البرز در حضور استاندار و برخی مسئولان استان، منتقدان توافق هسته‌ای را با الفاظی خطاب کرد که مورد اعتراض حاضران قرار گرفت. حجت‌الاسلام مهدی قدسی‌محلاتی اظهار داشت: من و خانواده‌ام بیش از ۴۵ سال است که با آقای حسن روحانی آشنا هستیم.وی افزود: ۴۷ سال قبل وقتی به حوزه علمیه رفتم، چند سال زودتر آقای روحانی در حوزه ثبت‌نام کرده بود. اتاق شماره ۲۴ من بودم، اتاق شماره ۲۵ ایشان و بالاخره اتاق بعدی آقای شهیدی بودند که امروز در بنیاد شهید حضور دارند.

این فعال سیاسی گفت: ۴۵ سال قبل بنا به دستور مرحوم پسندیده از بیت امام راحل(ره) برای پیگیری و هدایت مبارزات سیاسی به کرج اعزام شدم، قرار بود حضور من در کرج یک ساله باشد، اما ۴۵ سال است که در اینجا هستیم.رئیس ستاد حسن روحانی در استان البرز گفت: در یک قرن اخیر دو اتفاق بسیار مهم در ایران به وقوع پیوسته است، یکی ملی شدن صنعت نفت و دومی توافق هسته‌‌ای ایران در ۱۳ فروردین ۹۴ است.

وی بیان داشت: اگر چه این توافق بسیار ارزشمند است اما نعره‌کشان، عربده‌کشان سیاسی و قداره‌بندان سیاسی حرف‌هایی می‌زنند، باید به اینها گفت که شما بروید پای منقل و وافورتان. شما را چه به این کارها!

نظرات بینندگان