arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۱۸۸
تاریخ انتشار: ۵۵ : ۱۲ - ۲۰ فروردين ۱۳۹۴

تدابیر انتظامی جدید در سیستان و بلوچستان

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان از ایجاد 6 منطقه انتظامی جدید در استان خبر داد و گفت: تاکنون در 8 شهرستان نیز اداره اطلاعات ایجاد و فعال شده است.

به گزارش فارس، علی اصغر میرشکاری صبح امروز در مراسم معارفه مدیرکل امنیتی و انتظامی استانداری سیستان و بلوچستان از توسعه ساختارهای امنیتی استان خبر داد و اظهار کرد: در حوزه مرز به دنبال تدوین طرح جامع مرزی هستیم که این طرح به زودی تدوین و اجرایی می‌شود.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان اطلاعات را رکن اصلی امنیت دانست و گفت: در حوزه امنیت برآوردها و اطلاعات باید به روز باشد چراکه بدون این مهم، امنیت در منطقه تامین نخواهد شد.

وی با بیان اینکه نیروی انتظامی مجدانه به دنبال ایجاد امنیت در استان است از ایجاد 6 منطقه انتظامی جدید در استان خبر داد و افزود: تاکنون در 8 شهرستان نیز اداره اطلاعات ایجاد و فعال شده است.

معاون امنیتی و انتظامی استاندار سیستان و بلوچستان در زمینه طرد اتباع بیگانه از استان نیز گفت: در سال گذشته 230 هزار تبعه بیگانه از استان طرد و میانگین ماهانه 20 هزار تبعه خارجی نیز دستگیر شده‌اند، ساماندهی اتباع بیگانه نیز در برنامه‎های آتی استان قرار دارد.

این مسئول مقابله با پدیده اعتیاد و مواد مخدر و قاچاق کالا را مقابله فرهنگی و طولانی مدت دانست و افزود: در کنار مبارزه سخت با باندهای مواد مخدر و قاچاقچیان به لحاظ فرهنگی نیز باید جامعه را نسبت به تاثیر مخرب اینگونه تحرکات هوشیار کرد.

وی امنیت را رکن رکین هر نظامی دانست و گفت: به هر قیمتی برای ایجاد امنیت در سطح منطقه تلاش خواهیم کرد.

در پایان این نشست نیز محمد خالدی به عنوان مدیرکل جدید امنیتی و انتظامی استان معرفی شد.
نظرات بینندگان