arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۴۵۳
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۰ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۴

بازنده چه کسي بود؟/ کي‌روش، کفاشيان يا وزارت ورزش؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علي کفاشيان روز شنبه با خواسته هاي کارلوس کروش موافقت مي کند ، اين جدي ترين احتمال درباره مذاکرات ميان مربي پرتغالي و فدراسيون فوتبال است.

سرانجام خواست افکار عمومي سبب شد تا وزارت ورزش به رغم موضع انتقادي نسبت به نحوه مذاکرات و کار کارلوس کروش ، در سياست هايش جا بزند. آنها عقب نشستند و حالا کفاشيان هم به اين فکر مي کند که حضور نماينده وزير ورزش در مذاکرات براي شان حسن دارد.

فوتبال که در بي پولي محض به دليل نگرفتن حق پخش ، مشکل رسيدن به دلارهايش از فيفا و البته محقق نشدن تبليغات محيطي دور زمين به سر مي برد توان پرداخت سالانه نزديک به 2.5 ميليون دلار نزديک به 10 ميليارد تومان براي کروش و دستيارانش البته بدون حساب ماليات قرارداد را ندارد ، حالا مي تواند بخشي از مطالبات سال جديدش را وزارت ورزش را بگيرد ، چون اين بار ارگاني بالاتر از فدراسيون و حتي وزارتورزش تصميم گرفته مربي پرتغالي بماند. پس کفاشيان مي نشيند تا آنها پول بپردازند. اردوها را هم به شکلي مهياکنند و همه اين ها فرصتي بزرگ است براي او تا پز اين موفقيت را بدهد. حداقل تا اسفندماه که دوباره انتخابات در پيش دارد.

البته کفاشيان خيلي زيرکانه حالا که مي داند وزارت ورزش متوجه شده بايد کارلوس را نگه دارد ، حالا کمي فيتيله تندش را پايين کشيده و حتي در نامه به کروش خيلي ملايم سخن گفته و از اين گفته که مي خواهد مشکلات حل شود. از اين پس البته با معرفي حسني خو از سوي وزارت ورزش ، خود به خود پروسه دخالت اسدي در امور تيم ملي هم منتفي شده است.

اين برنامه اي است که کارلوس کروش به دنبالش بود. اينکه خواسته هايش براي هدايت تيم ملي عملي شوند و او با کسي غير از دبيرکل در تماس باشد. حالا وزارتخانه اين بستر را فراهم کرده و کفاشيان هم خيلي استادانه از زير بار هزينه هاي تيم ملي مي تواند شانه خالي کند.

منبع : خبرآنلاين
نظرات بینندگان