arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۵۴۶
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۶ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۴

انصارالله: عربستان براي نجات القاعده به يمن حمله کرده است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 يک عضو ارشد جنبش انصارالله يمن، حمله آل سعود به يمن را نه براي بازدگرداندن مشروعيت به اين کشور بلکه براي نجات تروريست‌ها از نابودي دانست.

«يوسف الفيشي» از رهبران انصارالله يمن، در گفت‌و‌گو با روزنامه الاخبار لبنان، عمليات عربستان موسوم به «طوفان قاطع» در يمن را ديوانه‌وار و عجولانه توصيف کرد.

وي ادامه داد: سعودي‌ها خودشان را وارد معرکه کردند، اما از آن سالم بيرون نخواهند رفت، وي هدف از حمله به يمن را نه بازگرداندن منصور هادي به رياست، بلکه نجات القاعده و داعش دانست که اين روزها در حال نابودي هستند.

الفيشي افزود: القاعده و داعش، پروژه آمريکا و عربستان در منطقه است و شکست سريع اين پروژه موجب حمله جنون آميز عربستان به يمن شده است، مخصوصا پس از اينکه طرح سابق عربستان [ابتکار خليجي] شکست خورد.

اين رهبر انصارالله گفت: هنگامي که نيروهاي مردمي شروع به حرکت به سمت جنوب کردند، گروه‌هاي القاعده و داعش در استان‌هاي جنوبي در تنگنا قرار گرفتند و همين باعث حرکت جنون آميز سعودي‌ها شد.

وي در مورد عکس‌العمل حوثي‌ها به تجاوز عربستان گفت: هنوز شروع به پاسخ گويي نکرده‌ايم، امکانات و آمادگي ما در سطح عالي است و مردم و کميته‌هاي مردمي نيز آماده تصميم‌گيري رهبران انقلاب هستند؛ تصميم رهبري انقلاب يک تصميم رسمي و انقلابي است، اگر تصميمي بگيرد مردم براي اجراي آن آماده هستند و ما چيزي براي از دست دادن ندارم.

«يوسف الفيشي» در آخر گفت: پيش‌روي به سوي جنوب ادامه دارد و هر روز ما يک پيروزي جديد در «عدن» داريم و چيزي تا پيروزي کامل نمانده است و به زودي اعلام خواهد شد که عدن از القاعده و داعش خالي شده است.
منبع: فارس
نظرات بینندگان