arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۴ - ۲۳ فروردين ۱۳۹۴

شهاب مرادی اختلاف با قالیباف را رد نکرد؛ از خودش بپرسید!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران گفت: شایعاتی که در خصوص استعفای من از این سمت برای حضور در انتخابات مجلس است را رد می کنم.
 
حجت الاسلام شهاب مرادی رئیس سابق سازمان فرهنگی هنری شهرداری که تنها یک سال و دو ماه از دوران مدیریتش گذشته بود در حاشیه مراسم تودیع و معارفه خود به مهر، گفت: اخباری که در خصوص حضور من در انتخابات مجلس است را تکذیب می کنم و علاقه ای به حضور در هیچ انتخاباتی را ندارم.
 
وی ادامه داد: این را در سال گذشته در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها اعلام کردم که قصد ورود به مجلس را ندارم، هر چند نمایندگان مجلس زحمت می کشند و شغلشان قابل تقدیر است.
 
مرادی در پاسخ به این پرسش خبرنگاری که آیا دلیل تغییر شما اختلاف نظر با شهردار تهران بوده است، گفت: این را باید شهردار بگوید و من گفتگویی در این رابطه نمی کنم و در این خصوص مطلبی در اینستاگرام خود نوشته ام.
 
مراسم تودیع و معارفه شهاب مرادی ساعت ۶ صبح در تالار ایران زمین بدون حضور خبرنگاران و در حاشیه نشست فصلی مدیران شهرداری برگزار شد.
 
شهاب مرادی ساعت ۷:۴۵ به مراسم آمد و دلیل تاخیر یک ساعت و ۴۵ دقیقه ای خود را تعدد افرادی که قرار بوده در این جلسه تودیع و معارفه شوند، دانست.
 
در ابتدای این جلسه، محمود صلاحی معاون برنامه ریزی شهردار تهران قبل از حضور مرادی به عنوان رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری معارفه شد و امانی جایگزین وی در معاونت برنامه ریزی شد.
 
صلاحی در این جلسه گزارشی در خصوص عملکرد مالی شهرداری در سال ۹۳ ارائه کرد و توضیحاتی در خصوص بودجه ۹۴ شهرداری و برنامه پنجساله دوم شهرداری داد.
نظرات بینندگان