arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۱۹۹۷۱۷
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۱۸ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۴

تاج: کي‌روش الان خوشحال است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رييس سازمان ليگ ادعا مي‌کند مشکلات کي‌روش برطرف شدن است و او حالا ديگر مشکلي براي کار کردن با تيم‌ملي ندارد.

مهدي تاج گفت که فدراسيون فوتبال نمي‌تواند تا فرصت کم باقي‌مانده تا انتخابي جام‌جهاني مربي خارجي هم‌رديف کي‌روش پيدا کند.

دليل اين‌که کي‌روش نمي‌خواهد در فوتبال ايران بماند و مي‌گويد مشکلاتي دارد، چيست؟
من نظر شخصي‌ام را مي‌گويم و اين را با صراحت اعلام مي‌کنم که نظرم روي آقاي کي‌روش مثبت است. براي حرفم دليل هم دارم و اين‌طور نيست که در مورد من بگويند کسي هستم که از کي‌روش حمايت مي‌کنم يا مثلا موافق فلسفه کي‌روشيسم هستم.

دليل حمايت شما از کي‌روش چيست؟
ما اگر الان بخواهيم سرمربي تيم‌ملي را انتخاب کنيم، از نظر من نمي‌توانيم جايگزين مناسبي از خارج از کشور براي ايشان پيدا کنيم و به همين دليل من فکر مي‌کنم نبايد او را از دست بدهيم.

مگر حالا حتما قرار است مربي خارجي جايگزين کي‌روش شود؟
بله، گفته‌اند که مربي خارجي جايگزين آقاي کي‌روش مي‌شود. حالا اگر قرار بود مربي ايراني جايگزين او شود مي‌شد در مورد او فکر کرد ولي وقتي مي‌گويند مي‌خواهيم مربي خارجي بياوريم از نظر من اين مساله الان عملياتي نيست.

به خاطر فرصت کم باقيمانده تا انتخابي جام‌جهاني شما حضور مربي خارجي را صلاح نمي‌دانيد؟
بله، ما الان يک ماه و نيم ديگر در بازي‌هاي انتخابي جام‌جهاني بايد به ميدان برويم. در ثاني مگر شما مي‌توانيد يک مربي مثل کي‌روش را در شرايط فعلي به فوتبال ايران بياوريد.

ولي خيلي‌ها مي‌گويند که تيم‌ملي از نظر نتيجه‌گيري خوب عمل نکرده است؟
من اين مساله را قبول ندارم. تيم‌ملي خوب فوتبال بازي مي‌کند و روند آن روبه‌جلو است. اين حرف من را بيشتر کارشناسان اهل فن هم تاييد مي‌کنند. اين‌طور نيست که شما نتايج را بگذاريد جلوي هم و مقايسه کنيد. کي‌روش بازي‌هايش زيبا و روبه‌جلو است، بازيکنان دوستش دارند و خودش براي بازيکنان تلاش مي‌کند تا حقوق آنها را بگيرد. من به اين دلايل اعتقاد دارم که کي‌روش بايد در فوتبال ايران بماند.

دقيقا مشکل کي‌روش چيست و او از چه چيزي ناراحت است؟
الان که من پيش شما هستم با اطمينان مي‌گويم که کي‌روش ناراحت نيست. اين چيزي که مي‌گويم درست است و شک نکنيد که الان کي‌روش ديگر ناراحت نيست.

چه قولي به او داده‌اند که ناراحتي‌اش برطرف شده است؟
بالاخره ايشان يک مطالباتي داشت که قول برطرف شدن آنها داده شده است و به همين دليل من مي‌گويم الان ديگر ناراحت نيست.

خيلي‌ها مي‌گويند در مجمعي که قرار است اسفندماه برگزار شود، به‌احتمال زياد محمود اسلاميان رئيس فدراسيون فوتبال مي‌شود. اين موضوع را تاييد مي‌کنيد؟
اصلا چنين چيزي نيست آقاي اسلاميان دوست 30 ساله من است و ما با هم کارکرده‌ايم. آقاي اسلاميان براي رياست به فدراسيون نيامده و از او خواسته شده که اين مسووليت را قبول کرده است.

ايشان نماينده وزارت ورزش در فدراسيون هستند؟
نه ايشان نماينده وزارت ورزش نيست و حتي براي بهبود روابط آنها هم بايد تلاش کرد.

يعني حتي صحبتي هم از رياست آقاي اسلاميان در فدراسيون فوتبال نشده است؟
نه ايشان دنبال اين موضوع نيست. هرچند من صلاحيت ايشان را براي رياست بر فدراسيون فوتبال خوب مي‌بينم. نه ايشان مديرعامل صندوق بازنشستگي هستند. البته اين‌که گفتم ايشان صلاحيت دارند نبايد باعث حاشيه‌سازي براي من بشود چون مي‌دانم بعضي وقت‌ها از حرف‌هاي ما برداشت‌هاي بدي مي‌شود. فقط اين را مي‌گويم که ايشان ابدا به دنبال رياست در فدراسيون فوتبال نيست و با درخواست به فدراسيون فوتبال آمده است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان