arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۲۵۳
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۲۳ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴

فولاد هم به تراکتورسازی پیوست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دو نماینده فوتبال ایران روز تلخی را پشت سر گذاشتند. در کمتر از سه ساعت از حذف تراکتورسازی از رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا، فولاد هم وداعی زودهنگام با این رقابتها داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فولاد ایران امروز در گروه C مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در بازی با السد قطر می بایست برنده می شد تا شانس صعود به مرحله حذفی را داشته باشد اما متحمل شکست شد و در فاصله یک بازی تا پایان مرحله گروهی، از دور رقابتها کنار رفت.

موریکی موفق شد تک گل این دیدار را در دقیقه 42 وارد دروازه فولاد کند. السد که در بازی رفت در اهواز موفق شده بود فولاد را متوقف کند، در نیمه دوم این دیدار تیم برتر میدان بود و می توانست بازهم به گل برسد که با کم دقتی مهاجمانش، فرصت افزودن گل های بیشتر را از دست داد.

فولاد به نظر می رسید خستگی ناشی از رقابتهای لیگ برتر را به دوش می کشد و کمتر به مانند تیمی بود که برای پیروزی به میدان آمده است و گهگاهی تک حمله هایی بر روی دروازه حریف خود ترتیب می داد.

با حذف تراکتور سازی و فولاد، اکنون چشم امید فوتبال ایران به تیم های نفت تهران و پرسپولیس است تا بلکه اعتبار فوتبال ایران در منطقه غرب آسیا را حفظ کنند.

نفت فردا در تهران با پاختاکور دیدار می کند و پرسپولیس در دوحه میهمان لخویای قطر است.

نظرات بینندگان