arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹ : ۱۵ - ۲۸ بهمن ۱۳۸۹

احمدی نژاد: اوباما حتی اسم خود را بلد نیست بنویسید

رئیس‌جمهور با طرح این پرسش كه آیا رئیس‌جمهور آمریكا می‌خواهد دنیا را مدیریت كند، اظهار داشت: او حتی قادر نیست كوچك‌ترین هیجانات شخصی خود را كنترل كند. او جلوی دماغ خود را نمی‌تواند ببیند و فكر می‌كنم حتی اسم خود را بلد نباشد بنویسید حال چگونه می‌خواهد دنیا را با افكار شیطانی خود اصلاح كند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس‌جمهور با طرح این پرسش كه آیا رئیس‌جمهور آمریكا می‌خواهد دنیا را مدیریت كند، اظهار داشت: او حتی قادر نیست كوچك‌ترین هیجانات شخصی خود را كنترل كند. او جلوی دماغ خود را نمی‌تواند ببیند و فكر می‌كنم حتی اسم خود را بلد نباشد بنویسید حال چگونه می‌خواهد دنیا را با افكار شیطانی خود اصلاح كند.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از ایلنا، محمود احمدی نژاد پیش از ظهر امروز در دیدار با منتخبان و نخبگان استان بوشهر ماموریت اصلی مردم را ساختن همه جای ایران عنوان كرد وگفت: ساختن ایران یك ماموریت دینی، انقلابی و الهی است، چرا كه امروز نام ایران تنها یك نام منطقه جغرافیایی نبوده و زمانی كه نامی از ایران برده می‌شود، نقشه ایران در ذهن شنونده تداعی نمی‌شود ،بلكه در ذهن او شجاعت، ‌ایستادگی، خداپرستی و ظلم ستیزی تداعی می‌شود.

رئیس‌جمهور نام ایران راه نجات بشریت خواند و گفت: عشق ملت‌ها به ایران به خاطر میراث فرهنگی و جاذبه‌های گردشگری كشور نیست، بلكه نقشی است كه ایران در جهان ایفا می‌كند.
وی ادامه داد: همه مكتب‌های ساخته شده به دست انسان آزمایش خود را پس داده و رو به پایان هستند كه به طور نمونه می‌توان به دو اندیشه، كمونیست و لیبرالیست اشاره كرد كه هیچ یك نتوانست انسان را به سعادت برساند. 


وی در ادامه به انتقاد از سیاست‌های نظام‌های لیبرالیستی پرداخت و گفت: جنایت‌هایی كه طبق این نظریه صورت گرفته در هیچ كجا سابقه ندارد. برخی كشورهای غربی با افتخار اعلام می‌كنند كه 51 درصد خانواده‌های آنها تك نفره هستند. آنها زندگی یك انسان با یك موجود زنده را خانواده تعریف می‌كنند كه این موجود زنده می‌تواند ‌سگ، گربه و یا هم جنس باشد. 


رئیس‌جمهور با بیان اینكه به لطف خدا سیستم نظام سرمایه داری به پایان راه رسیده و ملت‌ها از این مطلب با خبر شده‌اند، ادامه داد: یك حس و بیداری فطری در بین ملت‌ها ایجاد شده كه می‌گوید بدون اتصال به آسمان نمی‌توان به سعادت رسید.

وی پیشرفت‌های علمی ایران در زمینه‌های مختلف اشاره كرد وگفت: تمام دنیا زمانی‌كه خبری از پیشرفت علمی كشور منتشر می‌شود خوشحال می‌شوند، اما دشمنان بیش پیش از موفقیت‌های ملت ایران ناراحت و عصبانی می‌شوند. امروز ملت‌ها به سمت ایده‌ها و باورهایی در حال حركت هستند كه پرچمدار این ایده‌ها ایران است. 


احمدی‌نژاد ساختن ایران را به معنای شكستن باورهای شیطانی دشمنان عنوان كرد و افزود: امروز جهان تشنه فرهنگ متعالی و راه جدید است و تنها ایران به خاطر اعتقادات، فرهنگ و خداپرستی و ارزش‌های الهی می‌تواند پاسخگوی نیاز آنها باشد. 


وی ادامه داد: ما نمی‌خواهیم گذشته‌های تاریخی خودمان را به رخ كسی بكشیم، اما زمانی كه ایران متمدن بود، قانون و شهرسازی داشت و دانشمندان درجه یك پزشكی به طبابت مشغول بودند، آنها حتی بلد نبودند كه خود را چگونه شسته و یا حمام بروند.

رئیس‌جمهور در بخش دیگری از سخنان خود به بیان عواملی كه در ساختن كشور نقش دارد اشاره كرد و اولین عامل توكل بر خدا دانست وافزود: بدون ارتباط با خدا هرچقدر هم كه تلاش كنیم نمی‌توانیم به قله‌های كمال برسیم ،ما افتخار می‌كنیم كه به راه انبیاء و اهل بیت بازگردیم. 


احمدی‌نژاد با طرح این پرسش كه آیا رئیس‌جمهور آمریكا می‌خواهد دنیا را مدیریت كند، ادامه داد: او حتی قادر نیست كوچك‌ترین هیجانات شخصی خود را كنترل كند. او جلوی دماغ خود را نمی‌تواند ببیند و فكر می‌كنم حتی اسم خود را بلد نباشد بنویسید حال چگونه می‌خواهد دنیا را با افكار شیطانی خود اصلاح كند. 


وی عامل دوم در ساختن كشور را همدلی و اتحاد میان ملت دانست و اظهار كرد: در یك نظام آرمانی و اسلام ناب همه عزیزند و هر كه پاكتر و اخلاقی‌تر و با تقواتر باشد قطعا عزیزتر خواهد بود. 


احمدی نژاد همدلی را رمز رسیدن به موفقیت‌ها عنوان كرد و ادامه داد: دشمن به دنبال گرفتن همدلی از ملت ایران است و زمانی كه همدلی و عزت ملت در 22 بهمن مشاهده می‌كند به هر طریقی می‌خواهد اقدام كند. البته آدم‌های احمقی وجود دارد كه در بازی آنها شركت می‌كند.

رئیس‌جمهور كارو تلاش را دیگر عامل ساخت كشور بر شمرد و گفت: محال است فردی بدون تلاش به هدفی برسد فردی كه لیسانس گرفته دیگر راضی به جوشكاری و تاسیساتی نیست. لیسانس كاغذ است چه نفعی برای ملت دارد؟ اگر هزاران صفحه از این كاغذ‌ها را روی هم بگذاریم آیا به درد می‌خورد ؟ لیسانس زمانی مفید است كه كار پشت سر آن باشد . كشور با پشت میز نشستن پیشرفت نمی‌كند.
رئیس‌جمهور امید و خودباوری را از دیگر عامل‌های ساختن كشور عنوان كرد و گفت: اگر بخواهیم حركت امام خمینی (ره) در یك كلمه خلاصه كنیم باید بگوییم كه ایشان به مردم ایران باورند كه كارها شدنی است. 


وی در ادامه به غارت میراث و اموال كشورهای منطقه اشاره كرد وگفت: اگر بخواهند یك دلار از پول مردم ایران را بردارند چنان دست آنها را قطع خواهیم كرد كه فریادشان گوش فلك را كر كند.

احمدی نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینكه برای ساختن كشور نیازمند الگویی هستیم، اظهار داشت: 1400 سال است كه ملت ایران در آرزوی یك جامعه علوی و مهدوی لحظه‌شماری، مجاهدت و تلاش كرده تا اینكه جمهوری اسلامی به وجود آمد تا ملت را در این مسیر هدایت كند. 


وی خاطرنشان كرد: روش های مدیریت ایرانی بسیار برجسته بوده و هیچ ملتی به اندازه ایران دانشمند نداشته است، ما باید مجددا آن شیوه مدیریتی را زنده كنیم چرا كه راه حل‌های وارداتی مشكلات ما را حل نمی‌كند. 


به گزارش خبرنگار ایلنا، پیش از سخنان رئیس‌جمهور منتخبان اقشار مختلف مردم بوشهر به سخنرانی و بیان دیدگاه خود پرداختند. 


گفتنی است ؛ در این جلسه یك گروه سرود دانش‌آموزی كه در مسابقات كشوری نیز مقام كسب كرده بود به اجرای سرود خود پرداختند اما به دلیل اینكه از آلات و ادوات موسیقی استفاده می‌كردند علما و روحانیون حاضر، جلسه را ترك كردند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۱/۲۸
0
1
گر می نخوری طعنه مزن مستان را،بنیاد مکن تو حیله و دستان را ،تو غره بدان مشو که می می نخوری ،صد لقمه خوری که می غلامست انرا
نظرات بینندگان