arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۴۷۲
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۱۱ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

کاهش سهمیه سوخت خودروها شایعه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رئیس ستاد حمل و نقل سوخت کشور با اشاره به اینکه کاهش سهمیه سوخت خودروها در حد شایعه بوده است گفت: در سال جاری تغییری در سهمیه سوخت ایجاد نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، علیرضا فیض بخش در خصوص وضعیت حمل و نقل و سوخت اظهار داشت: زمانی که سهمیه بندی سوخت در کشور آغاز شد متاسفانه با نابسامانی‌های زیادی مواجه بودیم به همین منظور از اوایل دی‌ماه سال ۹۲ کار ساماندهی سوخت را در کشور در دستور کار خود قرار دادیم.

وی تصریح کرد: همچنین کار ساماندهی موتورسیکلت ها،‌خودروهای فرسوده که به آنها سوخت تعلق می‌گرفت را آغاز کردیم.

فیض بخش گفت: از دی ماه سال ۹۲ تا تیر ماه ۹۳ شش میلیون کارت سوخت در کشور باطل و یا سهمیه سوخت آنها کاهش پیدا کرده است با این روش حدود ۷ میلیون و ۳۰۰ هزار لیتر سوخت صرفه جویی شده است.

رئیس ستاد حمل و نقل سوخت کشور از توزیع گازوئیل به کامیون‌ها و نفت‌کش ها را بر اساس پیمایش خبر داد و گفت: وزارت نفت و وزارت کشور و وزرات راه این موضوع را پیگیری می کنند که تحویل سوخت به کامیون‌ها بر اساس بارنامه و پیمایش به آنها داده شود.

رئیس ستاد سوخت و حمل و نقل کشور اظهار داشت: هم‌اکنون خودروهای فرسوده به صورت سیستماتیک از رده خارج می‌‌شوند بنابراین در صورت بروز مشکل در خصوص خودروهای از رده خارج نشده دارندگان خودروها‌می توانند به صنوف مورد نظر مراجعه نمایند.

فیض بخش در خصوص کاهش سهمیه سوخت خودروها گفت: خبری از کاهش سهمیه سوخت خودروها نیست این موضوع تنها در حد شایعه بوده بنابراین تغییری در سهمیه سوخت در سال جاری نداریم.
نظرات بینندگان