arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۵۰۹
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

تهران امروز هم غبارآلود است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه تهران در 12 ساعت آینده نیز غبار‌آلود است، گفت: امروز و فردا در شمال غرب، غرب و دامنه‌های مرکزی زاگرس بارش، رگبار و رعد و برق خواهیم داشت.

کبری رفیعی در گفت‌وگو با فارس، در تشریح آخرین وضعیت آب و هوای کشور گفت:‌ امروز و فردا با ورود سامانه بارشی در شمال غرب، غرب و بخش‌هایی از دامنه مرکزی زاگرس بارش باران را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: همچنین در دامنه‌های البرز و سواحل دریای خزر افزایش ابر، وزش باد و رگبار و رعد و برق و همچنین در مناطقی از شمال شرق بارش پراکنده را خواهیم داشت.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین درباره وضعیت آب و هوای تهران بیان کرد: در 12 ساعت آینده در پاره‌ای از نقاط تهران غبار ناشی از ریزگردهای کشور عراق را شاهد خواهیم بود و در اواخر وقت امروز بارش و رعد و برق و وزش باد در تهران اتفاق خواهد افتاد.

رفیعی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای تهران امروز 30 درجه سانتی‌گراد و کمینه دمای استان فردا 20 درجه سانتی‌گراد می‌شود گفت: شهر اردبیل با دمای یک درجه سانتی‌گراد بالای صفر و اهواز با دمای 37 درجه سانتی‌گراد بالای صفر به ترتیب سردترین و گرمترین مراکز استان‌ها در کشور هستند.
نظرات بینندگان