arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۰۵۱۶
تاریخ انتشار: ۳۷ : ۱۵ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

گزارش وزیر کشور در مورد «پول‌های کثیف» به نمایندگان مجلس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر کشور هفته آینده با حضور در جلسه علنی مجلس در مورد موضوع «ورود پول‌های کثیف در انتخابات» به نمایندگان مجلس شورای اسلامی گزارش می‌دهد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسات علنی هفته آینده خود طرح امکان سنجی انتقال مرکز سیاسی و اداری کشور و ساماندهی و تمرکززدایی از تهران، طرح الحاق یک تبصره به ماده 5 قانون گزینش معلمان و کارکنان آموزش و پرورش و طرح نحوه فعالیت احزاب و گروه‌های سیاسی را در دستور کار دارند.

طرح اصلاح موادی از قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز ، طرح بازنگری مقررات اداری و استخدامی شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور و طرح الحاق یک بند به عنوان بند «ه» به تبصره جزء یک ماده سه قانون تدوین و تنقیح قوانین و مقررات کشور از دیگر دستورکارهای جلسات علنی مجلس در هفته‌ آینده است.

نمایندگان مجلس همچنین در ادامه طرح اساسنامه شرکت ملی نفت ایران، لایحه اجازه مشارکت جمهوری اسلامی ایران در افزایش سرمایه دور پنجم بانک توسعه اسلامی و طرح حمایت از صنعت برق کشور را مورد بررسی قرار می‌دهند.

طرح جامع جمعیت و تعالی خانواده، طرح اصلاح بند «ج» ماده 178 قانون برنامه پنجم و طرح اصلاح بند «ز» ماده 44 قانون برنامه پنجم از دیگر دستورکارهای مجلس در هفته آینده عنوان شده است.

نمایندگان همچنین لایحه چگونگی تشکیل و نحوه رسیدگی هیات‌های انضباطی نیروهای مسلح و بررسی طرح دائمی شدن قانون بیمه شخص ثالث را مورد رسیدگی قرار می‌دهند.

گزارش کمیسیون عمران در مورد عملکرد دولت یازدهم در تامین مسکن دهک‌های پایین و نحوه بررسی عمل راه به تعهدات زمین و مسکنی خود به مجلس در زمان اخذ رای اعتماد نیز در دستور کار جلسات هفته آینده مجلس قرار دارد.

همچنین قرار است در جلسات هفته آینده یک نفر از نمایندگان مجلس به عنوان ناظر در شورای عالی صنایع دریایی و یک نفر به عنوان ناظر در شورای عالی میراث فرهنگی و گردشگری انتخاب شود.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان