arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۱۵۴
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۰۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

تعریف و تمجید علی مطهری از «ایران برگر»

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«علی مطهری» درباره فیلم در حال اکران «ایران برگر» گفت: مواردی که فیلم «ایران برگر» بیان می‌کند و به تصویر کشیده است؛ نمونه کمرنگ‌تر آن در جامعه ما وجود دارد و به نوعی «ایران برگر» نمونه کوچک آن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، «علی مطهری» عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در باره فیلم سینمایی «ایران برگر» به کارگردانی «مسعود جعفری جوزانی» گفت: فیلم سینمایی «ایران برگر» را در جشنواره فیلم فجر دیدم، به نظرم فیلم خوبی است و برای اصلاح جامعه مفید است.

وی افزود: از آنجایی که این فیلم طنز است؛ واقعیت‌های موجود در جامعه را پررنگ‌تر نشان داده و به نوعی بزرگنمایی می‌کند که اساسا این از خصوصیات طنز است و می‌تواند تأثیرگذار باشد.

این نماینده مجلس در ادامه تصریح کرد: مواردی که فیلم سینمایی «ایران برگر» بیان می‌کند و به تصویر کشیده است نمونه کمرنگ‌تر آن در جامعه ما وجود دارد و در محیط‌های کوچک به وضوح به چشم می‌خورد، از این‌رو آنچه که در این فیلم نمایش داده شد؛ یک نگاه قابل توجه است.

فرزند «شهید مطهری» در پایان خاطر نشان کرد: طنز می‌تواند زبان خوبی برای بیان مشکلات جامعه و اشکالاتی که وجود دارد باشد و به عقیده من این نوع فیلم‌ها برای اصلاح جامعه مفید است و من آن را پسندیدم.
نظرات بینندگان