arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۱۴ : ۱۸ - ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۴

با تحریک نامزد، برادر خواهر خود را کشت

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس پلیس آگاهی شرق استان تهران از دستگیری جوانی که پس ازدرگیری با خواهرش، او را به قتل رسانده بود، خبر داد.
 
سرهنگ محمد کمانکش  دراین باره گفت: در روز سی و یکم فروردین ماه سال جاری گزارشی از درگیری منجر به جرح دخترجوانی در یکی ازخیابان های شهر ورامین به مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان اعلام شد و تیمی از مأموران انتظامی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.
 
وی افزود: بررسی های اولیه مأموران انتظامی در محل نشان داد که درگیری میان یک خواهر و بردار جوان در خیابان رخ داده و دختر جوان به علت اصابت ضربه چاقو مجروح و فرد دیگر نیز از محل متواری شده است.
 
کمانکش با بیان اینکه ساعتی بعد دختر جوان در اثر شدت جراحات وارده در بیمارستان فوت کرد، گفت: با مرگ دختر رسیدگی به موضوع وارد فاز دیگری شد و بلافاصله ماموران تحقیقات گسترده را برای دستگیری قاتل آغاز کردند.
 
رییس پلیس آگاهی شرق استان تهران ادامه داد: ماموران در اقداماتی تخصصی ، مخفیگاه متهم به قتل را شناسایی کرده و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند.
 
کمانکش با اشاره به بازجویی از متهم اظهارکرد: در جریان بازجویی های کارآگاهان پلیس، متهم منکر هرگونه بزه انتسابی بود؛ اما در نهایت دربازجویی فنی و مواجهه با دلایل ومدارک موجود در پرونده راهی جز گفتن حقایق نداشت و به قتل خواهرش اعتراف کرد.
 
وی درباره انگیزه متهم از قتل خواهرش نیز گفت: متهم در اعترافات خود ادعا کرد که نامزد و خواهرش از مدتی قبل با یکدیگر درگیری و کشمکش داشتند و روز حادثه با تحریک نامزدش هنگامی که خواهرش قصد رفتن به محل کارش را داشته در خیابان با او درگیر شده و ضرباتی را با چاقو به او وارد کرده است.
 
رییس پلیس آگاهی شرق استان تهران با بیان اینکه متهم پس از تکمیل تحقیقات و سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، گفت: پس از آن با حکم قضایی وی با صدور قرار موقت روانه زندان شد.

منبع: ایسنا
نظرات بینندگان