arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۱۹۰۴
تعداد نظرات: ۱۳۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۱۲ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
احمدی نژاد:

برخی فکر می‌کنند با دو تا آبگوشت خوردن با استکبار مسائل حل می‌شود / سخنرانی آن مرد را دیدم، خنده ام گرفت و گفتم بیچاره ترمز بریده ای و گاز هم می دهی! / می گویند اینجا را بگیر، آنجا را ول کن، انقلاب حفظ می شود / همه منتظر یک خبر عجیب هستند

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: امام تجلی رافت و رحمت الهی ست و ذات خدا رحمت است. تجلی رحمت خدا در زمین امیر المومنین است. او مظهر مهر و رافت خداست. عزت امام متکی بر حقیقت امام است. کسی در طول تاریخ ضغفی از امامان ندیده و تماما عزت هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

می گویند اینجا را بگیر، آنجا را ول کن، انقلاب حفظ می شود / سخنرانی آن مرد را دیدم، خنده ام گرفت و گفتم بیچاره  ترمز بریده ای و گاز هم می دهی! / همه منتظر یک خبر عجیب هستند
محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق کشورمان گفت: امام تجلی رافت و رحمت الهی ست و ذات خدا رحمت است. تجلی رحمت خدا در زمین امیر المومنین است. او مظهر مهر و رافت خداست. عزت امام متکی بر حقیقت امام است. کسی در طول تاریخ ضغفی از امامان ندیده و تماما عزت هستند.

به گزارش «انتخاب»، متن سخنان رئیس جمهور سابق در زیر می آید:

- شیطان مشغول جوسازی علیه امام عصر (عج) است. قدرتی که با اسلحه بدست آید در برابر عظمت امام عصر (عج) هیچ است.

- تمام سخنان امام مملو از نصحیت و خیرخواهی است و حتی این خیر خواهی امام در جنگ دیده می شود. دشمنان به روی امام شمشیر کشیده اند اما امام که مظهر رحمت الهی است از آن ها می گذرد. امام تجلی بحشندگی خداست و همه وجودش هم برای آخرت و هم برای دنیای مردم منشأ خیر است. حجم آبادآنی که امام انجام داده است بی نظیر است. امام منشأ بخشندگی و خیر و تجلی اسم و صفت و کرامت خداست. امام تجلی عزت خداست و عزت امام ، عزتی ساختگی نیست و متکی بر حقیقت الهی امام است.

کوچک ترین حرکت و سخنی از امام دیده  نشده است که نشانه ضعف و ذلت در آن باشد و هر چه است همه عزت است. بزرگ ترین دشمنان و گسترده تربن لشکرها و اقدامات نظامی در ذهن او هیچ است. شیطان می داند قرار است اتفاقی بزرگی در این منطقه بیفتد.

- شکست در نظر امام (ع) کوتاه آمدن از حق است. چطور می شود به مظهر نماز بگویند او نماز نمی خواند؟

- خیلی ها می گویند با پوشاندن حق انقلاب حفظ می شود. امکان ندارد حق را بپوشانیم و بتوانیم انقلاب را حفظ کنیم.

- از نظر امام (ع) ناحق را حتی برای یک ثانیه نمی توان پذیرفت. در حادثه کربلا همه بسیج شدند اما امام گفت هیهات من الذله.

- از نظر امام (ع) اگر نتوانیم حق را حفظ کنیم حکومت از عطسه بز بی ارزش تر است. عامل حفط دین و ارزش ها پافشاری بر حق، عدالت، حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم است.

- در نظر امام شکست کوتاه امدن از حق است و پیروزی پافشاری بر حق. مهم نیست چه اتفاقی می افتد. آقا آنچه دین را حفظ می کند پافشاری بر حق است. خیلی ها هستند شما می شناسید من هم می بینم می گویند اینجا را بگیر، آنجا را ول کن، انقلاب حفظ می شود! بابا انقلاب ذاتش حق است و حق با پافشاری بر حق حفظ می شود ولا غیر. امکان ندارد با پا فشاری بر ناحق و تظاهر به ناحق شما بتوانید حق را حمایت کنید، نشدنی است. اصلا جز با این منطق شما نمی توانید زندگی پیامبران و امیرالمومنین (ع) و امام حسین (ع) را تصویر کنید.

- آقا چه خبر است در کربلا؟ 72 نفر آمدند تکه و پاره شدند، زن و بچه، آن ها هم که دارند هلهله می کنند. چه کسی پیروز است؟ چه کسی شکست خورده؟ آن کس که ظاهر را می بینید می گوید این ها شکست خوردند وتکه تکه شدند. روی بدن هایشان هم اسب تازاندند! آن کس که عمق را می بیند می گوید و ما رایت الا جمیلا؛ حضرت زینب سلام الله علیها. کدام زیبایی است که حضرت زینب سلام الله علیها این طور به آن افتخار می کند و جلوی آن طاغوت می ایستد؟ زیبایی پافشاری بر حق. حق پیروز است، پیروزی در ذات حق است. پیروزی، ایستادگی بر حق است و شکست کوتاه آمدن از حق. مهم نیست چه بشود، کسی که از حق کوتاه آمد، آیا پیروز شده است؟ از حق کوتاه آمد همه دشمنانش را نابود کرد، آیا پیروز شده است؟! خیر.

- اگر می خواهی حق را یاری کنی، باید بدانی که با حق باید حق را یاری کرد. هدف امام (ع) حکومت کردن نیست. شما حکومت را بگیر داشته باش! طرف دید امام (ع) در حال نماز متصل کامل است، از پشت حمله برد! امام حکومت را برای حکومت نمی خواست. حکومت برای امام (ع) ابزار بود. ابزار احقاق حق و اجرای عدالت، دفاع از مظلوم و مقابله با ظالم. فرمود اگر ما نتوانیم عدالت را اجرا کنیم افسار شتر حکومت را رها می کنیم، اگر نتوانیم حق را احقاق کنیم حکومت در نظر ما از عطسه بز بی ارزش تر است. چه ارزشی دارد، یا از کفشی که هیچ قیمتی ندارد بی ارزش تر است. حکومت را می خواهیم برای ایستادگی در برابر ظلم، برای پافشاری بر حق، برای عدالت.

- عزیزان من برای فهمیدن حکمت عمل امام (ع)باید ارزش های وجودی امام (ع) را شناخت. باید ارزش های الهی و فرایند حاکم بر عالم هستی را شناخت. سکوت و پافشاری آن روز امام (ع)، امروز ثمر داده است، پافشاری امام حسین (ع) در عاشورا امروز ثمر می دهد و جریان حاکمیت حق را تضمین می کند، آن بزرگان ها لحظه ای نمی بینند.

- امام مظهر (ع) نهایت قدرت و اقتدار است، نهایت عزت، قدرت و شکست ناپذیری است، در عین حال نهایت رافت و مهربانی و تواضع است. امام (ع)یک موحد به تمام معناست و در عین حال مظهر توحید است. امام خدای نادیده را عبادت نکرده است و جز خدا هیچ چیز را عبادت نکرده است. جز خدا چیزی ندیده است و خدای ندیده را هم عبادت نکرده است. امام (ع) اول و آخر همه امور را می بیند، امام (ع) هیچ کاری و هیچ اقدامی برای غیر خدا نکرده است. از غیر خدا نه، ترسیده است و نه اطاعت کرده است. امام (ع) غرق در خداست و در عین حال مظهر بیان شیوای توحید است. دست امام (ع) دست خداست، زبان امام (ع) زبان خداست، چشم امام (ع) چشم خداست، گوش امام (ع) گوش خداست، امام (ع) هم رحمت تام است و هم خشم و تهدید و انتقام تام، هر دو با هم، هم در اوج مهربانی و بخشندگی است و هم در مقام احقاق حق مو را از ماست می کشد. هم در اوج عبودیت محض است و هم در اوج عزت و کبریایی. امام (ع) هم اوج اقتدار و قدرت است و هم اوج مهربانی.

- امام (ع) حقیقت توحید است، تجلی توحید است، راه شناخت خداست. شهریار چه زیبا می گوید به علی (ع) شناختم من به خدا قسم خدا را. راهش همین است. امام (ع) مظهر علم و حکمت و رحمت الهی است. هدیه بی نظیر خدا برای بشر در طول تاریخ است. امام (ع) مرز ندارد. دیدید بعضی ها وقتی یک مسیحی یا بودایی تعریفی از حضرت می کند، تعجب می کنند، این تعجب دارد؟  امام (ع) به همه فطرت ها آشنا است. برای همه آشناست. البته عده ای متاسفانه با مرزبندی غلط مشکل درست می کند. هر انسان فطری به هر اندازه ای که با حقیقت امام امیرالمومنین (ع) آشنا بشود عاشقش می شود. مسیحی و یهودی و بودایی و هندو ندارد، همه انسان ها فطرت الهی دارند. عظمت ها و صفات الهی امام (ع) آنقدر گسترده است که برخی گفتند خداست! که (ع) امام خودش با آن ها برخورد کرد.

- امام (ع) مظهر اتم اسماء الهی است، هر چه از خدا می خواهید بدانید باید در امام (ع) ببینید. خدا را که نمی شود دید، مظهرش را باید دید، هرچه از خدا می خواهید بشناسید نگاه کنید به امام (ع). عزیزان من ایمان، هستی هر کس است، ایمان ارزش هر انسان است، به قدر نزدیکی به امام (ع) ارزش داریم، چقدر سنخیت با امام (ع) پیدا کرده ای همانقدر بر مدار حق هستی، غیر از او چیزی وجود ندارد در عالم. البته عده ای قلیلی هم هستند که اگر همه دنیا را به آن ها بدهی بغض و کینه حق و امیرالمومنین (ع) از دل آن ها بیرون نمی رود.

- عزیزان من. امروز جهان بیش از هر زمان نیازمند اندیشه روشن امیرالمومنین (ع) و حاکمانی عادل از جنس اوست. بدون حاکمیت امام (ع) انطور که باید حق و عدالت حاکم نخواهد شد. باید امام (ع) را بشناسیم. شناختیم بعدش چه کنیم؟ باید یاری کنیم، حاکمیت عدالت و توحید بدون یاری توده های مردم ناممکن است. ما بالاتر از حضرت امیر (ع) نداریم. اصلاح نمی شود جامعه. حاکمیت توحید عدالت نیازمند یاری انسان ها و مطالبه انسان هاست.

- شیطان چند هزار سال برنامه ریزی کرده است و در نقطه مقابل مومنین و موحدین و صالحان هم تلاش کرده اند، خدای متعال هم یاری کرده است، نتیجه چه خواهد شد؟ می خواهم بشارت بدهم علی رغم  همه تنهایی ها و همه طراحی ها برای محو کردن ایمان به امام (عج) به لطف خدا امروز در سراسر جهان یک حرکت و اگاهی عظیم آغاز شده و جهان به سرعت به سوی توحید و عدالت حرکت می کند و همه پایه های شیطانیان در هم خواهد شکست. من سخنرای آن آقا را بعد از آن داستان گوش دادم. از موضع سلطنت بر جهان سخنرانی می کرد. من خنده ام گرفت. گفتم بیچاره در سرازیری می روی و ترمز بریده ای و گاز هم می دهی! بیچاره تر از تو پیدا نمی شود در عالم. به خدا تمام هیمنه آمریکا در حال فرو ریختن است. خیال می کنند 4 تا آدم ضعیف را این طرف و آن طرف دنیا دیده اند و صدا ها را خوابانده اند، دیگر حاکم شده اند تا ابد. این طور نیست. همه بنیان های 400 ساله شان فروریخته است و به فضل الهی فرزند برومند امیرالمومنین، امام صالحان (عج) به زودی زود خواهد آمد و بساط استکبار را بر خواهد چید.

-برخی ها تقابل جریان استکباری را علیه نظام اسلامی سوء تفاهم می دانند. برخی ها فکر می کنند با دو تا آبگوشت خوردن و دور هم نشستن با استکبار جهانی مسائل حل می‌شود اما حقیقت آن است که همه فشارها برای جلوگیری از ظهور نزدیک امام عصر(عج) است.

- کارشان تمام است. تکیه شما به کجاست که با مردم اینطور صحبت می کنید؟ شما بزرگتر از زورگویان قبل از خودتان هستید؟ اینطور نیست، آن ها بزرگتر از شما بودند اما هیچ اثری از آن ها باقی نمانده است. البته من بنا ندارم صحبت کنم در این باره چون ممکن است برخی ها برداشت های دیگری کنند. اما بدانید تمام شده است کار این ها. حوادث دنیا سرعت گرفته است. نگاه کنید! همه منتظر یک خبر عجیب هستند. لحظه ای که آن کشور به کشور دیگر حمله کرد شمارش معکوس نابودی خودش آغاز شد.

- جهان به سمت همگرایی و  وحدت می رود، مرزها برداشته می شود، اندیشه ها و دل ها بایکدیگر یکی می شوند. یک اقلیت محض چند هزار نفری دارند دنیا را می چاپند، همه ثروت عالم را گرفته اند و به 7 میلیارد نفر ظلم می کنند، این یک همدلی می خواهد. یک حرکت می خواهد تا بساط این ها را از عالم جمع کنیم و بشریت نجات پیدا کند. چقدر انسان به دنیا می آید اما طعم انسانیت را نمی چشد و مثل غنچه ناشکفته از دنیا می رود؟ خوشبختانه این عده قلیل منفور هستند و در حال رفتن هستند و به فضل الهی به زودی نابود می شوند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۳۳
در انتظار بررسی: ۶۰۶
غیر قابل انتشار: ۱۵۵
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
192
2908
این مرد ارزش تیتر یک شدن ندارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
اما اتفاقا عاشق تیتر یک شدنه و حاضره برای این دست به هر کاری بزنه. جلو دوربینهای خارجی انگشت پیروزی ببره بالا و ادعای هاله نور کنه و غذا و سرویس از جیب مردم برای اوردن عده ای تو سخنرانیش بده و با بادیگارد فرودگاه برزیلی عکس بگیره و بدون اینکه یکی از اون صد سران کشور جهان تحویلش بگیره بیاد ایران و خیلی چیزای دیگه. باید برای این مرد فقط تیتر زد که.
مرد عاشق تیتر بودن و خودنمایی کردن دوباره آمد.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
دقیقا ، از نگاه حرفه ای هم ارزش خبری هم ندارد اگر دنبال خبر هستید
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
احمدی بای بای....
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
حالم بد شد باز یاد کابوس احمدی نژاد افتادم وای دلار هر ساعت گرونتر میشد حس می کردم تا هفته دیگه ایران به گل میشینه
ناشناس
| Italy |
۱۴:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
تو و دولت پاک دستت اول بیا توضیح بده 800

میلیارد دلار رو چکار کردین؟

چرا کسی رسیدگی نمیکنه؟???????
محمد
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
راستش ماها به افرادی مثل احمدی نژاد نیاز داریم"
چرا؟ تا امریکاییها بفهمند اگه توافق نکنند با این جور
افراد و افکار طرفند.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
شما خودت یه پا آش شل قلمکاری استاد
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۰:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
چرا با احمدی نژاد دشمنین کاری که احمدی نژاد در زمان خودش انجام داد کار درستی بود باید در اون شرایط بود و دید ایا تصمیم بهتری هم میشد گرفت با توجه به وضع کشور
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
تا كور شود هر انكه نتواند ديد..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
84
1809
آخه استاد همه چیز. حکیم فیلسوف .... !: دیدگاههایتان را هشت سال نشر دادید بسه.
پاسخ ها
کوروش
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
ایشون واقعا استادن
خدایی باید معلم دینی و پرورشی بشه..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
71
1634
بابک زنجانی امیرمنصورآریا رحیمی مرتضوی بورسیه ها ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
در هشت سالش تماما" حق را ذبح کرد، حالا می گوید "عامل حفط دین و ارزش ها پافشاری بر حق، عدالت، حمایت از مظلوم و ایستادگی در برابر ظالم است". !!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
69
1322
باز این رفت بالا منبر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
هر کسی حق بالا منبر رفتن داره حتی احمدی نژاد دوستان دچار افراط نشید چند سال دیگه هم در مورد روحانی شما همین موضع را خواهید داشت البته خدا نکنه.
محمدم
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
59
959
هیسسسسسسسسسسسس......
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
60
1234
٨ سال مديريت.....تو ديديم ديكه ساكت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
فقط در ایران یکی می تواند 8 سال کشور را گلاب پاشی کنه و بعدش هم با پررویی نفس بکشه
مهدی
|
United States
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
51
1066
تو رو خدا باز شروع نکن.دست از سر امام زمان بردار .ما عملکرد شما و همفکرانتان را دیدیم.هیچ ارتباطی با این حرفاندارید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
45
914
تو رو به روح مادرت برو دنبال کارت چه گلی به سر مردم زدی ایقد ادعا داری
محمد اسماعیل
|
United States
|
۱۲:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
39
620
ما که خدا رو شکر حالمان خوبه و در این روز عزیز موفقیت دولتمردان تدبیر و امید را از خداوند متعال می خواهیم. خدایا به منتقدان ( بی انصاف)انصاف عنایت بفرما.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
38
605
عجیب است چنین سخنانی از چنین شخصی!!! امام علی ع که سخن از حق می فرمودند اول آهن داغ را به دست برادر خود نزدیک کردند شما در عمل قصور کردید ( ب ز، م ر، م خ و غیره) و دم از حق می زنید!!!
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
39
615
خداوکیلی اصلا چرا حرفهای این بابا رو منتشر میکنید
خیلی آدم مهمیه مثلا.....
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
33
529
یاد انشاهای دوران راهنمایی میفتده آدم،بیا برو فسادهای دوران ریاست جمهوری تو جواب بده
rem
|
Canada
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
33
553
راستی از رفیق شفیقت رحیمی چه خبر با معرفت ؟!؟!؟!؟
ariu
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
33
515
چه خبر از معاون پاک پاکترین پاک !؟!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
33
453
عجب گرفتاری شدم والله از دست این از خود راضی!!!!
مسعود
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
32
356
انشاالله از دست امام (ع) اجرتان را دریافت کنید.
saeed
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
32
422
برو خونه این حرفارو واسه بچه هات بزن.شاید اونا به فقط به احترام پدر بودنت گوش دادن
پاسخ ها
فرخنده
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
آقاي محترم : اگه كسي رو به خاطر افكارش نمي پسنديم ، حق توهين و اهانت و بي احترامي نداريم ؛ از چه بدت مياد ؟؟؟؟ از چه عصباني هستي ؟؟؟ لابد از اينكه هنوز چهره محبوبي هست ميترسي ؟؟؟
محسن
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
28
405
هیچ خاطره خوبی ازت نداریم،خانه ات آباد،حرف نزن...
علی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
30
397
این چی میگه یکی ترجمه کنه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
29
296
توراست میگی
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
27
419
امام عصر که بیاید بساط ریا و تظاهر و استفاده ابزاری از دین را با قدرت بر می چیند. امام عصر کابینه خود را خط قرمز اجرای عدالت نمی داند و نمی شناسد. امام عصر حرمت اموال مردم و ثروتهای یک کشور را می داند و مدیریت منابع یک ملت را دست عناصر بی لیاقت نمی دهد. امام عصر که درود و سلام خدا بر او باد آبروی مردم را همچون چیزهای دیگر کاغذ پاره نمی داند. دروغ نمی گوید و اجازه دروغگویی و وارونه نمایی به منصوبان حکومتی خود نمی دهد. ....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
احسنت بر تو که با حافظه خوبت و برشمردن کارها و خصلتهای این آقا به ما یادآوری کردی. ما نیاز داریم به اینچنین حافظه هایی مردم ما اکثرافراموشکارند.
رضا
|
United States
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
31
297
اقای احمدی نژاد شاید خطیب توانایی باشد اما در دوران ریاست جمهوری ایشان مدیریت اجرایی کشور دچار نابسمانی بی سابقه یی شد که تا سالها مردم ایران باید بهای آن را بپردازند به ویژه طبقات متوسط و پایین جامعه.
پاسخ ها
سحر
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
آخه بدبختی اینجاست طبقه ضعیف اینجور فکر نمیکنند...........
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
26
264
تو رو خدا این بزرگوار را بیش از این مطرح نکنید. ایشان دقیقا با هدف مطرح شدن ، اینها را می فرمایند. بگذارید فکر کنیم گفتمان و ادبیات ایشان تنها یک کابوس هشت ساله بود و نه چیز دیگر.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
27
254
ای که صد گفته چو نیم کردار نیست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
27
238
من که نفهمیدم چی شد؟!
پاسخ ها
Ali
| Netherlands |
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
مگه ۸ سال گذشته فهمیدیم چی میگه?!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
25
224
چی میگه این آقا ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
سیروس سنگچولی
|
United States
|
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
26
211
به نظر شما منظور آقای احمدی نژاد از " می گویند اینجا را بگیر، آنجا را ول کن، انقلاب حفظ می شود " چیست؟
Ali
|
Netherlands
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
25
216
حرفی هم مگه مونده که تو این مدت نزدید؟!
پاسخ ها
رضا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
خیلی ازحرف ها رو نزده احمدی نژاد, علی جان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
23
211
آیا آسمان و ریسمان به هم بافتن بیچارگی محسوب نمی شود؟
علی امیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
24
191
بسه دکتر این آرامشی که بعد از رفتن ت بوجود آمده رو برهم نزن
این هاله ها بسه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
25
236
"ترمز بریده ای و گاز هم می دهی" دقیقا جمله در وصف خودت است. که 8 سال با دهن کجی این مملکت را به باد دادی. همیشه وعده امام زمان میدادی و میگفتی آمریکا اسرائیل و انگلیس (البته کسی شک به خباث این کشورها ندارد) نابود میشود و باعث شد اکثر کشورها با ما مشکل داشته باشند. همیشه وعده میدادی ولی هیچ به عاقبت آن فکر نکردی فکر میکردی همین امروز و فردا هست که امام زمان بیاید و طومار این مستکبران را بپیچد و هیچ از خودت مایه نگذاشتی جز زبان قرمزت ولی غافل از اینکه باید مومن زیرک باشد
کمال
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
23
226
میگم این احمدی نژاد همونی نیست که با مدیریت مبتنی بر توهم و جادو هشت سال مملکت را به قهقرا و فلاکت برد؟
این همونه یا یکی دیگه هست؟؟
فرمانی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
21
167
کارنامه 8 سال مدیریت شما خیلی بد بوده
لطفا دیگه دخالت نکنید
ناشناس
|
Romania
|
۱۳:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
21
183
تو و دولت پاک دستت اول بیا توضیح بده 800 میلیارد دلار رو چکار کردین؟چرا کسی رسیدگی نمیکنه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
22
144
حودش هم نفهمیده چی میگه
6 تا پاکفا
|
United States
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
26
193
مرد باش ... یک گرم باش..
سلامتی ظریف..
سلامتی مذاکره کنندگان هسته ای..
سلامتی تخته روانچی

دمه همه ی تیم مذاکره کننده گرم که دارند خراب کاری های این آقا رو جمع میکنند
عليرضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
24
177
اللهم عجل الوليك الفرج
بنده نميدونم چرا اين آقاي احمدي نژاد ميخواد براي مطرح شدنش از امام زمان ع بهره برداري كنه؟برادر من امام زمان مال تو نيست كه داعيه دارش شدي
اين ملت همه فدايي امام زمانشان هستند اما به تو ديگه اجازه نميدهند كه با سوء مديريتت يكبار ديگه مملكتو دچار بحران كني
برو عمو برو مومن از يه سوراخ دوبار گزيده نميشه
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
23
167
8سال همین حرفها رو تکرار کردید ولی در عمل خاوری وبابک زنجانی ومرتضوی و رحیمی ،مه آفرید ودارو دسته...
یاسر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
21
172
این طرز حرف زدن فقط نشان از ذهن آشفته سخرانش هس.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
379
59
عشق من احمدی نژاد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
عشقت عجب ادمیی
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
خلایق هر چه لایق
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۸:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
باشه ... مبارکت باشه !!!!!!!!
آوینی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
30
191
8سال احمدی نژاد برابر است 50 سال پسروی ایران ، آنهائیکه نمی فهمند آیندگان خواهند فهمید .
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
23
159
انتخاب از این دیگه خبر نگذار.
pourya
|
Bulgaria
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
24
156
باز این هاله نور دید...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
23
113
چه خبره؟ این آقا کجا سخنرانی فرموده ؟ننوشتی .گزارشت کامل نیست.تو خونه شون سخنرانی کردن؟
سیدمهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
23
146
کسی که از بیت المال مسلمین مراقبت نکرد و میلیاردها پول مردم معلوم نشد که به کجا رفته است چطور به خود اجازه می دهد درباره حضرت علی (ع) صحبت کند؟
کسی مفهوم عدالت را نمی داند چطور خود را لایق سخن گفتن از امام علی می داند؟
كسي كه مفهوم منافع و مصالح مسلمين را نمي داند چطور جرات می کند درباره مولا سخن بگوید؟؟؟؟؟
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
23
115
اتفاقا خوبه که تیتر اول بشه. قطعا این آدم سایتایی مثل انتخاب رو چک می کنه. خوبه که بیاد و نظرات مردم رو راجع به خودش ببینه بلکه یه ذره از رو بره. هر چند نمیره!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
نمیخونه کامنت ها رو. چون اصلا براش مهم نیست
مخاطبش هم ما مردم نیستیم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
23
91
آن گفته این شنیده من نمیگویم اینها برداشت میکنندو ...
چی میگی واسه خودت داداش درست حرف بزن ما هم بفهمیم
مثل اینه از اسب افتادی بد جور ضرب خوردی
مهردادمدیری
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
23
92
بله ،آهای شمایی که طرفدار ما مردمی، اگه لالایی بلدی چرا خوابت نبرده؟
ناشناس
|
Romania
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
24
114
یک کلمه از هاله نور!!!!!!
سعید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
24
101
چهههههه اعتماد به نفسیییییییییی داره این اقاااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این کجا زندگی میکنه مردمو نمیبینه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
خسته
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
24
120
ازدستت خیلی خیلی خسته وعصبانی هستم.باخوندن حرفات کابوس 8ساله برایم تداعی میشود.امام زمان خودش به حسابت برسه .همین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
179
59
درود بر كابوس اسرائيل
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
49
53
خجسته ای واقعا
سارا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
284
56
زنده باد دکتر احمدی نژاد
حاج عمران
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
305
54
حاج محمود دوست داریم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
35
120
چند خط از حرفاشو خوندم احساس خفگی کردم بدبختی اینه که حرفاش جوابی ندارند فقط باید حرص بخوریم
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
290
51
خواهشمندم "بدون تحقیق" درباره کسی به ناحق حرف نزنیم عزیزان نظردهنده
احمدی نژاد مرد بزرگیست لطفا کامل متن سخنانش روبخونیم نه ازرسانه ها

متشکرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
بله از نظر رو و طول زبان
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
26
125
خجالت هم خوب چیزیه.شمع بیت المال حساب داره.پولهای نفت که میتوانست برای مردم خوشبختی بیاره,این آقا چکار کرد.یه روز درمقابل امام (عج) باید جواب پس بدهد,
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
23
99
این جا را بگیر آن جا را ول کن یعنی چه؟ این خواست رهبر و مردم است که با مفاسد اقتصادی مبارزۀ جانانه شود و خیانت کاران محاکمه و مجازات شوند. این دلسوزیهای عوامفریبانه برای حفظ انقلاب دیگر حنائی نیست که رنگی داشته باشد.
علی
|
Romania
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
24
107
ولمون کن آقا تو رو خدا
سالار
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
21
91
شادی امام زمان در شادی مردم است آقای احمدی نژاد خدا میدونه چه بلاهایی به سر مردم آوردی با اون مدیریت قرون وسطایی که الان همه مردم ایران در فقر و افسردگی بسر میبرند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
49
8
بنظر من تو دوتا پاراگراف آخر به کمک دولت اومده و حرفهایی که دولت به دلابلی ننیتونه بزنه رو زده.
با تمام به درد نخوریش از این کارش خوشم اومد
مرتضی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
24
78
کسی هست مگه باز به حرفای این گوش بده ... چی میگه با خودش ...
محمد دشتی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
174
33
تمام نظراتی که منتشر شده یک طرفه است و مخالف دکتر احمدی نژاد . ولی این رو بدونید که اندیشه بهار چیزی نیست که با پایمال کردن یک جوانه از بین برود .
مهدی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
23
88
آقای احمدی نژاد مطمئنی حالت خوبه؟؟اصلا معلوم هست چی میگی؟؟ بابا بخدا ما فقط داریم میخندیم.انقد درباره ی امام زمان حرف نزن. خوبیت نداره آدمایی مثل شما دم از دین و پاکی بزنن.برو بشین خونه دو دقیقه به کارایی که هشت سال تو ایران کردی و به گردن نگرفتی فکر کن.بابا مردمو نمیتونی دیگه با خودت همراه کنی.تو این چندماه اندازه ی تمام سی سال گذشته از دولت جنابعالی فساد منتشر شده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
24
90
از خودش هیچی نداره هی از امام زمان می گه
یکی از گناهان بزرگت همینه فقط
صادق
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
228
42
عاشقتم دکتر
پاسخ ها
رحمان
| Iran, Islamic Republic of |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
مبارکه
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
باش تا اموراتت بگذره ... کما فی السابق البته
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
14
57
بذارید مردم درباره8سالههاقضاوت کنند
احمدی نژادی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
221
36
درود خدا و رسولش بر تو ای مرد حق.........انشاالله که سال 96 واردصحنه شی و ما را از دست روحانی و ظریف نجات دهی...محمود جان موفق باشی
mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
27
57
باز دوباره مشایی خونش زد بالا:)
حسين
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
24
114
يكي از شرايط ريس جمهور شدن بررسي از لحاظ روانپزشكي باشه بد نيست
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
21
73
این همه متن طولانی رو خوندم ولی خدایی نفهمیدم چی گفته یک نفر لطفا خلاصه اش کنه و بگه شاید فهمیدم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
20
85
بابا خوب... بابا یار امام زمان....وقتی تو و امثال تو از امام زمان حرف می زنید بیشتر به تنهایی امام زمان و همه ادمهای خوب پی میبرم
سام
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
21
84
مطمئنم روزی در مقابل همان امام باید جوابگوی اعمال و رفتار خود باشی
نيما
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
22
100
والله كه ذره اى از حقوقى كه در اين ٨ سال از من ضايع كردى نميگذرم...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
22
73
لطفا یکی ترجمه کند ما که نفهمیدیم چه گفت . این .. اون .. آن .. این .. شیطان ... اون یکی و ...
بنده خدا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
21
78
ممکن خواهش کنم هيچگاه از هاله نور مطلبي منتشر نکنيد
ممنون ميشوم
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
21
102
فکر کردی با تکرار نام مقدس ولی عصر (ع) می توانی ما را فریب دهی ؟؟؟!!!
رضا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
21
97
این آقا چقدرروداره!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
22
74
همه گفته هاش یک خط نمیشه تکراری و بدون عمق.برای بچه های مهد صحبت کرده.اصلا عمیق نیستد. امام علی را اینگونه معرفی باید کرد؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
8
56
بجز خدا هیچ نیست هر چه هست و هر چه نیست خداست
محمد اقایی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
21
87
با چه رویی میاد از حق و عدالت حرف میزنه؟ بدبختمون کرد رفت پی کارش!خود شیفته ای که عشق تیتر یک شدن مجلات داخلی و خارجی داشت و چون حرف حسابی نداشت که تحویلش بگیرن با ادعا هایی مانند هلو کاست به ارزویش رسید ولو به قیمت نابودی یک مملکت و بدبختی یک ملت . تورو خدا شما هم با یاداوری ان دوران سیاه نمک به زخم مردم نپاشین
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
195
32
ای بر هم زننده صف ستمگران
درود و سلام خداوند بر تو
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۷:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
اوه اوه اوه ، نچایی یه وقت !؟!؟!؟!؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
21
88
تمام حرف های او در مورد معصومین علیهم السلام است ولی کردار و رفتارش خلاف گفتار اوست و بیشتر منم منم می کند و دگر هیچ،می خواهد خود را مطرح و زنده کند ولی.....
شاهرخ
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
24
87
دیگه وقت تند روها در ایران به پایان رسیده.
جناب اقای احمدی نژاد موضع خود را تغییر بده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
20
55
الکی مثلا باور کنید
مجیدکازرون
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
26
86
پست ریاست جمهوری واس ماس کلیومش ماس ماس
کلهم واس دلواپس ماس ماس
برادردلواپسسسسسسسس
دانشجو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
21
112
:) :) :)........... از وقتی تو رفتی اینقد نخندیده بودم با وجودت نه به مهران مدیری نیاز داشتیم نه به " در حاشیه" پر حاشیه!
فرزاد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
24
149
اقای احمدی نژار لطفا بگردید و در بهترین سنگری که بیشترین راندمان را دارد و در حد توانتان است خدمت کنید.
باور کنید شما رییس جمهور خوبی نبودید و نیستید. ممکن است بخشی از ضعفای جامعه شماورا بواسطه بعضی خدماتتان دوست داشته باشند اما همان عده خبر ندارند که رفتار و تصمیمات شما چه خسارتهای جبران ناپذیری به انها و کشور زده اید.
مهدی
|
United States
|
۲۳:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۲
4
39
هزار متر زمین به هر خانواده.چقدر خندیدیم.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
46
8
محمودخان منتظریم
امین
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
4
40
از سهام عدالتت چه خبر دوکتور ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
اون طرفا هوا چه جوره ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
راستی الان کوچه شما گوجه فرنگی چنده ؟ ؟ ؟ ؟ ؟ ؟
ناظر
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
4
33
موقعی که خودش بود نامه فدایت شوم برای اوباما می فرستاد جوابش رو نمی دادند حالا شده 2 تا آبگوشت.
mehdi
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
52
11
بعضیا میگن این آقا آدمه مهمی نیست چرا ازش خبر میزارید خوب چرا نظر میدید!!!؟؟؟؟پس آدمه مهمیه.به امیده محقق شدن وعده ی بهار
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
47
6
هیس انسان های مخلص فریاد نمی زنند
دکتردوست داریم
ناآشنا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
39
10
به الاخر ه این دوسال دیگه هم تموم میشه انوقت می‌نشینیم به قضاوت شب دراز و قلندر بیدار.
ناشناس
|
Germany
|
۰۱:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
3
25
جناب روحانی بهوش باشید که بر بستر نا امیدی شعارهای بی اساس مشتری پیدا نکنند!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۲:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
5
31
ابگوشت خوردن که جای خود دارد.اقای احمدی نژاد خدای برای یک نیم نگاه چندتا نامه نوشتی وچندبارپیغام فرستادی. باعث شدی که ملت بزرگوار ایران تحقیر شود .چه شده. برای تو خوب بود برای دیگران بد شده تبریک بدون جواب یادت رفته.......
حمید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۳:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
5
25
این حرفای کلی با چاشنی مذهبی رو هر بچه نوبالغی میتونه بزنه، من نمیفهمم چرا رئیس جمهور باید بیاد از مسائل اعتقادی انقد حرف بزنه این مدلی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
5
27
کی بوذ چندین نامه به اوباما نوشت و طرف هم .... تحویل میگرفت نکنه چاوز بود؟
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
5
38
شما خودت آبگوشت خوره حرفه ای بودی. یادت رفته به جورج بوش نامه دادی که بیا با هم آبگوشت بخوریم گفت من با شما اشکنه هم نمیخورم؟
به اوباما نامه دادی گفت من با شما شیشلیک هم نمیخورم چه برسه به آبگوشت؟
بابا دست بردار از این همه حرف. مگه خودتون نمیگین تصمیم گفتگو با آمریکا در اواخر دولت شما گرفته شده؟
قسم حضرت عباس رو باور کنیم یا دم خروس رو؟
محمد
|
United States
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
6
35
به خدا وقتی فکر میکنم روزی ممکن است دوباره برگردی تنم میلرزد..
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
7
29
آقای احمدی نژاد محترم شما که لالای بلدی چرا تو دوران ریاست جمهوریت استفاده نکردی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
12
37
تنها هنر آقای احمدی نژاد این بود که کشور رو به یک خیریه بزرگ تبدیل کرد و ثروتی که میتونست در جهت توسعه پایدار و ایجاد زیرساختهای لازم برای روزهای سخت نظیر این روزها خرج بشه بین مردم خصوصا طبقات پایین توزیع کرد و این توزیع ثروت دقیقا حکم یک قرص مسکن داشت و الان اگر چرخی در جامعه بزنید میبینید که مردمی که بدون یارانه یک زمانی زندگی میکردند الان با داشتن یارانه نیز بسیار نالان عصبی و شاکی نیز هستند.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
9
53
هاله نور را دیده
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
127
21
احمدی نژاد یکی از پر کارترین روسای جمهور بود.جانب حق را نگه دارید
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۳
10
71
8سال سخنرانیها که باعث تمام این مشکلات و تحریمها شد بس نبود که حالا این آقا در تیتر خبرها قرارمیگیرد ؟
نظرات بینندگان