arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۱۶۱
تاریخ انتشار: ۱۵ : ۲۱ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

سیاستمداران آمریکایی کدام کتاب ایرانی را توصیه می‌کنند؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
کتاب "ایران و آمریکا، گذشتۀ شکست خورده و مسیر آشتی" نوشته سید حسین موسویان، دیپلمات سابق وزارت خارجه، عضو تیم پیشین مذاکره کنندۀ هسته‌ای و سفیر پیشین ایران در آلمان منتشر شد.  

این کتاب جذاب و خواندنی از سید حسین موسویان که به زبان انگلیسی در ایالات متحده آمریکا نیز منتشر شده، خوانندگان زیادی را در این کشور جذب کرده و اتفاقاً فروش خوبی هم داشته است.

هانا هس، یک آمریکایی که این کتاب را خوانده درباره این اثر می‌گوید: «این کتاب ترکیبی است از خاطره، تحلیل و جزئیات هرگز گفته‌نشده‌ای که مانع برقراری روابط ایران و امریکا شده‌اند. کتابی از سفیر سابق ایران در آلمان و سخنگوی سابق تیم مذاکرات هسته‌ای که توجه سناتورهای امریکایی را به خود جلب کرده است؛ حتی حد فاصل رأی‌گیری برای بودجه سالانه، می‌توانستید این کتاب را روی میز سناتورها ببینید. الیزابت وارن،‌ سناتور دموکرات از ایالت ماساچوست، کریس کونز سناتور ایالت دلور، و شرود براون سناتور ایالت اوهایو از جمله کسانی هستند که این کتاب را در صحن سنا خوانده و به همکاران خود توصیه کرده‌اند که برای اطلاع از رویکرد ایرانی‌ها به رابطه با امریکا، حتماً آن را بخوانند».




نظرات بینندگان