arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۴۳۴
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

توصیه دادستان تهران به مدعیان فساد در ورزش

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

دادستان عمومی و انقلاب تهران از مدعیان وجود فساد در ورزش خواست کمتر حرف بزنند و بیشتر عمل کنند.

به گزارش تسنیم، عباس جعفری دولت‌آبادی در پاسخ به این سئوال که شما قبل از اینکه به طور ویژه ورزش را زیر نظر بگیرید، توقع داشتید این اتفاقات در ورزش ما باشد؟ اظهارداشت: می‌توانم بگویم انتظار همکاری بیشتر داریم. خیلی‌ها مدعی هستند. مدعی‌ها کمتر حرف بزنند و بیشتر عمل کنند.

دادستان عمومی و انقلاب تهران اضافه کرد: الان چند وقت است برخی از دستگاه‌ها( اسم نمی‌آورم) مرتب می‌گویند فساد در فوتبال و فلان جا وجود دارد؛ اینها را ارایه دهند.

جعفری‌دولت‌آبادی درباره پرونده‌هایی که در شعبه ویژه رسیدگی به جرائم ورزشی تشکیل شده نیز گفت: برخی پرونده‌ها در حال تحقیق است و برخی نیز به دادگاه ارسال شده است و میزان گزارشی که به دستمان رسیده رضایت‌بخش نیست.

دادستان تهران در پاسخ به این سئوال که وضعیت تخلفات صورت گرفته چگونه است و آیا مصداق‌هایی برای گفتن وجود دارد یا خیر افزود: متاسفانه پول در برخی جاها حاکم شده و جای رفتارهای پهلوانی را گرفته است و مصداق این مساله در فوتبال و باشگاه‌های بدنسازی وجود دارد که چند وقت پیش در خصوص باشگاه‌های بدنسازی اقداماتی را انجام دادیم.

جعفری دولت‌آبادی در گفت‌وگو با واحد مرکزی خبر اضافه کرد: چرا در برخی باشگاه‌های بدنسازی مواد مکمل توزیع می شود؟ چه کسی پاسخگوست؟ چرا برخی استخرهای مختلط در بعضی گزارش‌ها دیده می‌شود. دستگاه هایی که بودجه ورزش را می گیرند متولی اصلی هستند و باید پاسخگو باشند.
نظرات بینندگان