arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۵۸
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۸۹

افزایش 10 برابری هزینه اتوبوسهای برقی

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به افزایش 10 برابری هزینه اتوبوسهای برقی گفت: با اجرایی شدن طرح هدفمند کردن یارانه ها هزینه اتوبوسهای برقی همانند مترو افزایش پیدا کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهر: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه با اشاره به افزایش 10 برابری هزینه اتوبوسهای برقی گفت: با اجرایی شدن طرح هدفمند کردن یارانه ها هزینه اتوبوسهای برقی همانند مترو افزایش پیدا کرده است.

پیمان سنندجی با بیان این که در صورت تامین اعتبارات لازم ناوگان اتوبوس های برقی نوسازی می شوند گفت: اتوبوسهای برقی شهر تهران در حال حاضر از میدان امام حسین (ع) آغاز و از مسیر میدان خراسان به میدان راه آهن ختم می شوند که همان کارکرد اتوبوس های تندرو را دارند.

وی با اشاره به این که اتوبوسهای برقی نیز همانند اتوبوسهای بی آر تی سرفاصله دارند گفت: بیش از 60 دستگاه اتوبوس در این خطوط فعالیت می کنند که در صورت تامین اعتبار، نوسازی ناوگان جهت فعالیت بهتر و فعال تر انجام می شود.

سنندجی ادامه داد: اتوبوسهای برقی یکی از انواع حمل و نقل است که در آلودگی هوا تاثیری ندارد، سر فاصله های آن نسبت به سایر خطوط کم تر است و خروج از خط نیز ندارد . بنابراین با وجود افزایش قیمت برق بهتر است از این وسیله حمل و نقلی استفاده کنیم.
نظرات بینندگان