arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۷۵
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۰۲ اسفند ۱۳۸۹

رهبر انقلاب: علاج مشکل منطقه دور کردن شیطان بزرگ از دخالت در کشورهاست

جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی امروز صبح در سالروز میلاد حضرت رسول اعظم(ص) با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار با مسئولان نظام با تاکید بر این که آنچه امروز از بیداری اسلامی ملاحظه می‌شود نشانه‌ای از بستوه آمدگی بشریت از بار سنگین تمدن مادیست فرمودند: علاج مشکل امروز منطقه، دور کردن شیطان بزرگ از دخالت در سرنوشت کشورهاست.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، جمعی از مسئولان نظام و سفرای کشورهای اسلامی امروز صبح در سالروز میلاد حضرت رسول اعظم(ص) با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.

رهبر انقلاب در این دیدار طی سخنانی درخصوص وضعیت جدید منطقه و بیداری اسلامی بوجود آمده در میان مسلمانان تاکید کردند: آمریکا تلاش می‌کند تا خود را از تیررس حرکت عظیم مردم منطقه دور کند‍، اما حرکت مردم در درجه اول، علیه سلطه استکبار در منطقه است.

ایشان همچنین در بخش دیگری از بیاناتشان افزودند: آنچه امروز از بیداری اسلامی ملاحظه می‌شود، نشانه‌ای از بستوه آمدگی بشریت از بار سنگین تمدن مادیست.

رهبر انقلاب با اشاره به وضعیت کشورهای منطقه و نارضایتی فزاینده ملت‌های مسلمان تاکید کردند: علاج مشکل امروز منطقه، دور کردن شیطان بزرگ از دخالت در سرنوشت کشورهاست.

نظرات بینندگان