arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۸۲۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۵ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

ازدواج بازیگر زن سینما با فوتبالیست سابق

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

فقیهه سلطانی از ازدواج با یکی از فوتبالیست‌های سابق کشورمان خبر داد.

به گزارش فارس، فقیهه سلطانی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان عکسی از جلال امیدیان، بازیکن سابق فوتبال ایران منتشر کرد.

ازدواج بازیگر زن سینما با یک فوتبالیستبازیگر فیلم‌های سینمایی روسری آبی،‌ عینک دودی و صورتی و همچنین مجموعه‌ تبریز در مه در توضیح عکس زیر نوشت: سروران عزیزم من بعد از سالیان سال تنهایى بالاخره تصمیم گرفتم با انسان شایسته اى به نام جلال امیدیان ازدواج کنم که البته ایشون از ازدواج سابقشون که سالها پیش اتفاق افتاده یک دختر بسیار نازنین مثل خودشون دارن که قطعا از این ببعد عشق من هم خواهد بود .. جلال عزیز بازیکن سابق تیمهاى ملى ، سپاهان و ذوب آهن اصفهان .. و در حال حاضر مربى فوتبال و تنیس هستند.

وی همچنین درباره شایعاتی که پیرامونش مطرح بوده چنین توضیح داد: هر بازیگرى توى روند کارى و حرفه ایش ممکنه اشتباهاتى کنه و بازى در کارى رو بپذیره که بهش لطمه بزنه .. متاسفانه سالها پیش در مجموعه تلویزیونى بازى کردم که بخاطر بى توجهى و اهمال و یا شاید خودخواهى کارگردان کار ، على رغم هشدارى که داده بودم براى جذابتر شدن کارشون، تیتراژ نزدن و از اسامى خودمون توى کار استفاده شد .. متاسفانه حتى براى همکاران خودمون هم این توهم بوجود اومد که من و همکارم که همسر و فرزند دارن خداى نکرده نسبتى داریم و شایعه اى بوجود اومد که بسیار براى من آزار دهنده است و تا الان هم گریبانگیر منه ...

میخوام از دوست عزیزى که سوال کرده مگه شما بچه نداشتین بپرسم اگر بچه اى داشتم از کى هست و چرا تا الان مخفى اش کردم !؟ عزیز دل به چه دلیل انقدر راحت در مورد زندگى دیگران اظهار نظر میکنید در حالیکه به چیزى اطمینان ندارید!؟
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
0
0
بازيكن تيم ملي فوتبال مربي تنيس !!!!!
سرنوشت
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۰:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
0
1
مبارک باشه
ناشناس
|
-
|
۲۱:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۷
0
0
این که معلومه فتوشاپه!!!!!!!!!!!!!!!!
نظرات بینندگان