arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۸۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۲۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۸۹

محرابیان : ارائه تسهیلات بلاعوض به بخش صنعت

از محل منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ، تسهیلات ویژه و بلاعوض به بخش صنعت برای اجرای مناسب این قانون اختصاص می یابد .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزیر صنایع و معادن گفت : از محل منابع حاصل از اجرای قانون هدفمندی یارانه ها ، تسهیلات ویژه و بلاعوض به بخش صنعت برای اجرای مناسب این قانون اختصاص می یابد .

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری انتخاب به نقل از واحد مرکزی خبر ، علی اکبرمحرابیان در حاشیه بهره برداری از بزرگترین کارخانه فرآوری خرمای خاورمیانه در شیراز با اشاره به اجرای بسته حمایتی وزارت صنایع و معادن برای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها افزود: به واحدی های صنعتی که جزء 23 رشته صنایع انرژی بر هستند و در سامانه مربوط نام نویسی کرده اند از محل خط اعتباری انرژی ، تسهیلات پرداخت می شود که تاکنون به تعدادی از این واحدها اختصاص یافته است .

وی گفت : برای تکمیل ، بازسازی و نوسازی واحدهای صنعتی نیز تسهیلات وجوه اداره شده خط انرژی به واحدی های صنعتی پرداخت می شود .

وزیر صنایع همچنین از اختصاص تسهیلات بلاعوض برای تامین گاز شهرک های صنعتی و اختصاص کمک های یارانه ای برای مصرف سوخت واحدهای صنعتی خبر داد و گفت: برای واحدهای استفاده کننده گاز مایع ، از مبلغ پنج هزار و 600 ریالی قیمت گاز در هر متر مکعب سه هزار ریال یارانه پرداخت می شود .

وی افزود علاوه بر آن برای سوخت مازوت نیز حدود 500 ریال به ازای هر لیتر تسهیلات بلاعوض پرداخت می شود .

محرابیان گفت: با تدابیر در نظر گرفته شده از ابتدای اجرای قانون هدفمندی یارانه ها بخش صنعت در اجرای این طرح موفق بوده است .
نظرات بینندگان