arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۸۷۷
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۲۱ - ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

یاراحمدی سومین طلایی کشتی ایران در آسیا

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پیمان یار احمدی نماینده وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد ایران موفق شد سومین مدال طلای ایران در رقابت های قهرمانی آسیا را از آن خود کند.

به گزارش ایسنا، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد قهرمانی آسیا پیمان یاراحمدی نماینده وزن 74 کیلوگرم ایران در دیدار فینال مقابل دایسوکه شیمادا از ژاپن به روی تشک رفت و درپایان موفق شد با نتیجه 8 بر 2 به پیروزی برسد و سومین مدال طلای تیم ملی کشتی آزاد ایران در این رقابت‌ها را از آن خود کند.

یار احمدی در مسابقه اول عظمت سوفیف از تاجیکستان را با نتیجه ده بر صفر شکست داد. وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم نهایی مقابل مسلم اولویف کشتی گیر روسی الاصل تیم قرقیزستان با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید، تا در مرحله نیمه نهایی به مصاف رشید قربان اف قهرمان بازی های آسیایی و نفر سوم جهان از ازبکستان برود. وی در این مرحله نیز با نتیجه 2 بر صفر از سد حریف نامدار خود گذشت.

همچنین در وزن 97 کیلوگرم محمد حسین محمدیان نیز برای کسب مدال طلا به مصاف ماگومد موسی یف کشتی گیر روسی الاصل قرقیزستان که عناوین قهرمانی آسیا و دوم بازی های آسیایی را در کارنامه دارد خواهد رفت.

تیم ملی کشتی آزاد ایران قهرمانی زودهنگام این مسابقات را از آن خود کرد و مسعود اسماعیل پور، علیرضا کریمی ایران را صاحب ۲مدال طلا کردند و کمیل قاسمی و بهنام احسان‌پور به 2 مدال نقره و یونس سرمستی نیز به به مدال برنز دست یافتند.

نظرات بینندگان