arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۲۹۶۲
تاریخ انتشار: ۳۳ : ۱۳ - ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۴

بعد از گلزنی در دربی عدد 6 را نشان می دهم / نمی خواستم مثل پیتر چک شوم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «من 2، 3 دوست برزیلی در عربستان دارم و در خصوص تیم الهلال از آنها سوال کرده ام.»

فرناندو گابریل در خصوص دیدار سرخپوشان مقابل بنیادکار اظهار داشت: «ما در این دیدار کاملا بابرنامه بازی کردیم و از همان ابتدا طبق دستوراتی که برانکو ایوانکوویچ به ما داده بود جلو رفتیم و تنها هدف مان این بود که در این بازی به پیروزی برسیم و خوشبختانه نتیجه لازم را هم گرفتیم و فقط از این متاسف شدیم که نتوانستیم به عنوان صدرنشین از گروه مان صعود کنیم.»

 

وی ادامه داد: «از اینجای کار به بعد فقط به بازی استقلال و کمی هم گسترش فکر می کنیم و در تلاش هستیم تا فصل را به خوبی پشت سر بگذاریم.»

 

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص اینکه چقدر از دربی شناخت دارد، خاطرنشان کرد: «می دانم این بازی نسبت به بازی های دیگر حساسیت بیشتری  دارد و هواداران حتی حاضرند قهرمانی را از دست بدهند اما تیمشان در این بازی برنده شود. من زمانی که در قطر بودم، همه در این باره صحبت می کردند و قبل از آمدن به ایران از من می خواستند که حتما در این بازی گل بزنم.»

 

وی درباره اینکه برخلاف تمرینات چرا در زمان بازی ضربات ایستگاهی اش به خارج از چارچوب می رود، تصریح کرد: «همانگونه که می بینید زمان بازی مربی از من می خواهد تا پشت ضربات ایستگاهی بایستم. من در تمرینات 90 درصد ضرباتم درون چارچوبم اما نمی دانم چرا در بازی ضرباتم گل نمی شود و اینقدر بدشانس هستم.»

 

گابریل در رابطه با اینکه در دور بعدی لیگ قهرمانان باید به مصاف الهلال بروند، گفت: «من 2، 3 دوست برزیلی در عربستان دارم و در خصوص تیم الهلال از آنها سوال کرده ام و به من گفته اند که الهلال خیلی قوی تر از النصر است چون با اینکه النصر قهرمان عربستان شده، الهلال باشگاه پولدارتری است. این باشگاه همچنین متعلق به پادشاه عربستان است، بیشتر از بقیه تیم های عربستانی حمایت می شود.»

 

وی در خصوص اینکه در دیدار مقابل بنیادکار گارد محافظ خود را برداشته بود، عنوان کرد: «من این کار را خودم انجام دادم. قبل از بازی پزشک تیم به من گفت که نباید گارد خود را برداری اما من از این وضعیت و بازی کردن با این محافظ خسته شده بودم و نمی خواستم مثل پیتر چک به آن عادت کنم. به خودم گفتم بهتر است از یک جایی این گارد را بردارم و در این بازی این کار را کردم. البته این را هم باید بگویم که مشکل من برطرف شده است. آن قسمتی که عمل کردم، قبلا حس نداشت اما الان وضعیتم بهتر است.»

 

هافبک پرسپولیس با اشاره به رویارویی مقابل گسترش فولاد گفت: «گسترش فولاد تیم خوبی است و این بازی برای آنها خیلی مهم است. من به تبریز خواهم رفت اما احتمالا یک نیمه بیشتر بازی نکنم.»

 

گابریل در پایان گفت: «من با عدد 6 که برای هواداران پرسپولیس یک نماد است، آشنا هستم و خیلی دوست دارم در دربی بعد از گل زدن آن را به هواداران نشان دهم.»
نظرات بینندگان