arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۱۴
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۰۰ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹

کیهان: حكم موسوي و كروبي به دليل محاربه و افساد في الارض اعدام است

روزنامه کیهان به نقل از يك كارشناس فقهي و حقوقي محاربه، بغي، خروج از ولايت امام عادل و افساد في الارض را از جرم هاي موسوي و كروبي خواند و تاكيد كرد كه مجازات اين افراد در منابع فقهي و حقوقي كمتر از اعدام نيست.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه کیهان به نقل از يك كارشناس فقهي و حقوقي محاربه، بغي، خروج از ولايت امام عادل و افساد في الارض را از جرم هاي موسوي و كروبي خواند و تاكيد كرد كه مجازات اين افراد در منابع فقهي و حقوقي كمتر از اعدام نيست.

حجت الاسلام سيدكميل باقرزاده ، ويژگي فتنه را آميختگي حق با باطل و دشواري شناخت عرصه به دليل غبارآلود بودن فضاي جامعه عنوان كرد و افزود: حادثه 25 بهمن ماه با توجه به ويژگي هاي فتنه، فتنه محسوب نمي شود چرا كه با گذشت بيش از 20 ماه از فتنه 88، گرد و غبارها فرو نشسته و فضا كاملا شفاف است. به همين دليل براي همگان مشخص است آنچه كه در معركه وجود دارد؛ صف آرايي دو جبهه انقلاب و ضدانقلاب و تقابل اسلام ناب محمدي با اسلام آمريكايي است و در اين بين طرف سومي نيز وجود ندارد.

وي با تاكيد بر اينكه هر فردي در جبهه انقلاب و ولايت قرار ندارد، قطعا دشمن محسوب مي شود تصريح كرد: هر فردي خواسته يا ناخواسته، چه بداند و چه نداند در اين قضايا باشد در جبهه اسلام آمريكايي قرار گرفته است.

وي دلايل حضور برخي افراد با سابقه انقلابي در پازل ايادي استكبار را هواهاي نفساني، قدرت طلبي و عدم تزكيه نفس برشمرد و آنها را مورد لعن و نفرين مردم عنوان كرد.

وي در بخش ديگري از سخنان خود به مطالبه به حق مردم از دستگاه قضايي براي محاكمه سران فتنه و ايادي و وابستگان داخلي آنها اشاره كرد و گفت: اگر مصالحي بالاتر از برخورد قانوني با سران فتنه وجود دارد، مسئولين بايد در اين زمينه روشنگري كنند، چرا كه تاخير در برخورد، باعث يأس و بي اعتمادي مردم نسبت به دستگاه قضايي نشود.
اين كارشناس فقهي و حقوقي در ادامه سخنان خود تصريح كرد: براساس آموزه هاي فقهي و حقوقي و ظرفيت هاي قانون مجازات اسلامي، كاملا مشخص است كه فتنه گراني همچون «موسوي و كروبي» جرمشان محاربه، بغي، خروج از ولايت امام عادل و افساد في الارض و مجازاتشان در منابع فقهي و حقوقي، مجازاتي كمتر از اعدام نيست.
باقرزاده در خصوص سكوت هاشمي رفسنجاني در برابر فتنه ها نيز اظهار داشت: مردم ما حافظه گذشته خود را فراموش نمي كنند و نامه نامحترمانه وي به مقام معظم رهبري فراموش نشدني است چرا كه قبل از انتخابات رياست جمهوري 88 شائبه و احتمال تقلب و دستكاري آراء مردم را در جامعه پراكند و فرزند وي به صورت مستقيم كميته صيانت از آراء را مديريت كرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
2
2
از كي تا حالا برادر حسين قاضي شده است ؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
2
1
جانا سخن از زبان _ _ _ _ _ _ _ میگویی
جای خالی را با کلمه ی مناسب پر کنید
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۶:۵۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
2
0
بدبختانه دليل اينکه همه دارند فتوای قتل صادر ميکنند از بی دينی اصحاب کنونی مملکت است و اين نشانه بی قانونی محض در ايران است.خدايا اسلام را از دست اين جاهلان نجات ده.
نظرات بینندگان