arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۱۶۴
تاریخ انتشار: ۴۶ : ۱۸ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

واکنش کی‌روش به اظهارات گودرزی چگونه بود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 سرمربی پرتغالی تیم ملی در نخستین اظهارنظر خود در ارتباط با صحبت‌های اخیر وزیر ورزش و جوانان، واکنش جالب توجهی داشت.

کارلوس کی‌روش در نشست خبری که امروز پس از جلسه با کفاشیان و پیروانی داشت، درباره صحبت‌های وزیر ورزش و جوانان تصریح کرد: هفته گذشته بسیار مشغول بودم و دیدارهای بارسلونا مقابل بایرن و یوونتوس مقابل رئال را تماشا کردم. در این رابطه رییس فدراسیون فوتبال توضیحات لازم را داده است و در این مورد صحبتی نخواهم کرد.

وی ادامه داد: در مورد بحث دوم جلسه باید بگویم به دنبال راهکارهایی برای تیم ملی بودیم و اردویی را پیش رو داریم که در خردادماه برگزار خواهد شد. این اردو شامل دو اردوی کوچک است که از بازیکنانی که در جام باشگاه‌های آسیا و فینال جام حذفی حضور ندارند استفاده می‌کنیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی در ادامه با اشاره به اینکه در این دو کمپ کوچک بازیکنان جوان و جدید فرصت پیدا خواهند کرد که برای حضورشان در تیم ملی بجنگند گفت: مطمئنم پس از اعلام اسامی چند سورپرایز خوب در میان بازیکنان خواهد بود و فراتر از آن اینکه، این اقدام احترام به عملکرد آن‌ها در لیگ برتر است. بعد از هفته اول ماه ژوئن نیز اردویی را آغاز خواهیم کرد و اردوی نهایی ما در استانبول است.

کی‌روش ادامه داد: ما 11 ژوئن در تاشکند دیداری را مقابل ازبکستان خواهیم داشت و بعد از آن برای بازی با ترکمنستان که اولین بازی ما در مسیر جام جهانی است حرکت می‌کنیم. هرچند دیدار مقابل ژاپن را هم در برنامه داریم که هنوز قطعی نشده است.

سرمربی تیم ملی درباره حضور نکونام در تیم ملی فوتبال ایران به عنوان دستیار ایرانی خاطرنشان کرد: همان گونه که کفاشیان اعلام کرده ما این گزینه را نیز مورد بررسی قرار داده‌ایم و چنین مسئله‌ای مطرح است. در مورد ماندگاری مارکار آقاجانیان نیز مشکلی وجود ندارد و او کارش را در تیم ملی ادامه می‌دهد. من علاقه‌مندم که نکونام به عنوان دستیار ایرانی در تیم ملی حضور داشته باشد.

وی در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه در ورزشگاه‌ها برای دیدن بازی‌های لیگ برتر از نزدیک حضور نیافته است، چگونه می‌تواند سورپرایز در تیم ملی ارائه کند؟ گفت: ما بازیکنان را از نزدیک مورد بررسی قرار داده‌ایم. در مورد عملکرد بعضی از این بازیکنان در طول فصل بحث داشته‌ایم. باید در نظر داشته باشید که من کادر فوق العاده‌ای دارم که از نزدیک با آن‌ها در ارتباط هستم. مهرداد خانبان آنالیزور تیم ملی سردردهای زیای را به من داده است. او بازی‌ها را به صورت ضبظ شده در اختیار من قرار می‌دهد. بعد از سه و نیم سال که از نزدیک عملکرد بازیکنان و تیم‌ها را مورد بررسی قرار دادم اطمینان کامل دارم که تصمیمات بسیار خوبی گرفته خواهد شد.

وی درباره اعلام لیست تیم ملی نیز اظهار کرد: بنابر مقررات AFC ابتدا باید لیست اولیه که شامل 50 بازیکن است تا پس فردا (دوشنبه) اعلام شود و لیست نهایی بازیکنان بعدا اعلام خواهد شد.

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران همچنین درباره دیدار با مربیان لیگ برتری بیان کرد: در چهار سال گذشته درهای تیم ملی به روی همه افراد باز بوده و از حضور هیچ شخصی جلوگیری نشده که بر سر تمرین بیاید. افرادی که نیامدند افرادی هستند که هیچ چیزی برای فراگرفتن یا یادگیری آن‌ها وجود ندارد.
منبع: ایسنا
نظرات بینندگان