arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۲۰
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۰۱ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹

قاليباف، برای پرسپولیس و استقلال مجموعه ورزشی می سازد

شهردار تهران از احداث بوستان 50 هکتاري در مجموعه قلعه مرغي تا پايان فصل بهار سال آينده خبر داد و افزود : در اين مجموعه مراکز تفريحي، سرگرمي و سالن‌هاي ورزشي براي مردم مناطق 16، 17 و 19 ايجاد مي شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
شهردار تهران از احداث بوستان 50 هکتاري در مجموعه قلعه مرغي تا پايان فصل بهار سال آينده خبر داد و افزود : در اين مجموعه مراکز تفريحي، سرگرمي و سالن‌هاي ورزشي براي مردم مناطق 16، 17 و 19 ايجاد مي شود.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، محمد باقر قاليباف در مراسم افتتاح ورزشگاه شهيد باکري و مجتمع تجاري اداري خليج فارس در منطقه 19 اظهار كرد: اقداماتي که هم اکنون در منطقه 19 و به طور کلي در مناطق جنوب شهر شاهديم با اقدامات ساليان گذشته قابل مقايسه نيست و خوشبختانه در اين زمينه همه روزه شاهد بهره‌برداري از پروژه‌هاي متعدد در شهر تهران هستيم.

شهردار تهران ياد آور شد: امروز علاقه‌مندي براي سرمايه‌گذاري در پروژه‌هاي جنوب شهر افزايش يافته و در اين مورد به طور مثال مي توان پروژه خليج فارس را در حوزه تجاري و ورزشگاه شهيد باکري را در حوزه اجتماعي نام برد.

قاليباف خاطرنشان کرد: در مورد موضوع قلعه مرغي تا پايان فصل بهار سال آينده بيش از 50 هکتار از اين مجموعه به بوستان، مراکز تفريحي و سالن‌هاي ورزشي تبديل شده و در اختيار مردم مناطق 16،17 و 19 قرار مي گيرد.

وي در ادامه با اشاره به افتتاح ورزشگاه شهيد باکري عنوان کرد: تيم فوتبال تراکتورسازي با احداث مدرسه فوتبال در رشته‌هاي مختلف در اين ورزشگاه به آموزش کودکان و نوجوانان منطقه 19 مي‌پردازد.

شهردار تهران با بيان اينکه شهر تهران صاحب دو تيم فوتبال استقلال و پيروزي است، افزود: توسط شهرداري دو مجموعه ورزشي براي اين دو تيم در منطقه جنوب شهر در حال احداث بوده که رو به اتمام است و پس از بهره برداري کامل به اين دو باشگاه ارائه خواهد شد.

قاليباف با تاکيد به گسترش اماکن ورزشي در جنوب شهر براي ايجاد اوقات فراغت جوانان و جلوگيري از آسيب‌هاي اجتماعي عنوان کرد: بسترسازي براي رشد جوانان با ساخت مراکز ورزشي به وجود مي‌آيد و در همين راستا مراحل پاياني احداث ورزشگاه شهيد باکري در حال انجام است.

وي اظهار اميدواري كرد كه بنا به قولي که به مردم مناطق جنوبي تهران داده است پروژه‌هاي اين مناطق با سرعت هر چه بيشتر و به نحو مطلوب اجرا شده و در اختيارشان قرار گيرد.
نظرات بینندگان