arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۷۹
تعداد نظرات: ۶ نظر
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹

"اگر رهبري اشاره بفرمايند، سران فتنه به زباله‌دادن تاريخ می روند"

نماینده ی رامین گفت: ملت ايران ديگر تحمل جنايات و خيانت‌هاي آن‌ها را ندارد و اگر مقام معظم رهبري اشاره بفرمايند ملت، شماها را نيز براي هميشه در زباله‌دادن تاريخ دفن خواهند كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نماینده ی رامین گفت: ملت ايران ديگر تحمل جنايات و خيانت‌هاي آن‌ها را ندارد و اگر مقام معظم رهبري اشاره بفرمايند ملت، شماها را نيز براي هميشه در زباله‌دادن تاريخ دفن خواهند كرد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب؛ يك عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس، سكوت ساكتين را در رابطه با جريان فتنه و فتنه‌گران را به معناي تاييد خيانت‌هاي فتنه‌گران دانست و گفت: آن‌ها بدانند اگر اين سكوت را ادامه دهند ملت آنها را نخواهد بخشيد.

ن نماينده اصولگراي مجلس اظهار كرد: پيام‌هاي الهي و بشردوستانه انقلاب اسلامي و نظام مردم سالاري ديني موجب بيداري ملت‌ها و رشد شكوفايي نسلي در جهان اسلام شده كه مي‌رود تا سلطه چند صد ساله غرب و سكولاريزم غربي را از جهان اسلام ريشه‌كن كرده و طومار سلطه قدرت‌هاي سلطه‌گر و اسراييل را بر جهان درهم بپيچيد و دست نشانده‌هاي ديكتاتور آن‌ها را نيز به زباله‌دان تاريخ بيندازد.

عضو كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس در ادامه گفت: در اين مسير ملت‌ها از رفتار دوگانه و برخورد مناقشات گونه كشورها و نهادهاي مدعي دموكراسي و حقوق بشر متعجب هستند كه چگونه مدعيان دروغين در مقابل حبس و مجازات يك قاچاقچي جنجال‌آفريني جهاني مي‌كنند، اما در مقابل مردم مظلوم و مسلمان فلسطين كه توسط يك ديكتاتور از آسمان و زمين گلوله باران شده و به خاك و خون كشيده مي‌شوند سكوت مي‌كنند.

نقوي حسيني ادامه داد: همچنين در حالي كه مردم مظلوم و مسلمان بحرين در نيمه‌هاي شب مورد تهاجم تانك و نيروهاي زره‌اي قرار گرفته و زن و بچه‌هاي بي‌پناه به خاك و خون كشيده مي‌شوند هيچ كشور، دولت، نهاد و مرجع بين‌المللي مدعي دموكراسي و حقوق بشر از خود عكس‌العملي نشان نمي‌دهند.

وي با طرح اين سوال كه كجايند مدعيان دروغين دموكراسي و حقوق بشر، افزود: در چنين شرايطي كه اصل بالندگي، عظمت و سربلندي اسلام، نهضت اسلامي، انقلاب اسلامي و ملت بزرگ ايران آغاز شده و شرايط منطقه‌اي و جهاني مي‌رود تا زمينه عملي ساختن اين نويد حضرت امام(ره) كه « اسلام سنگرهاي كليدي جهان را فتح خواهد كرد» را فراهم سازد و انقلاب اسلامي پرچمدار تشكيل خاورميانه بزرگ اسلامي شود عده‌اي نابخرد و عامل دست بيگانه كه تا ديروز در يك تقابل صريح با نظرات حضرت امام(ره) شعار « نه غزه نه لبنان‌» سر داده بودند، به بهانه حمايت از مصر و تونس، فتنه‌انگيزي را ادامه مي‌دهند و مجري دستورات و نقشه‌هاي شوم اسراييل، آمريكا و متحدان غربي‌اش، ‌سلطنت‌طلب‌ها و منافقين مي‌شوند.

وي افزود: موسوي و كروبي امروز سردمدار فتنه‌اي شده‌اند كه با آموزه‌هاي اسلام و قرآن كريم، سنت رسول الله و ائمه اطهار، وصاياي حضرت امام و شهدا، منافع جهان اسلام و آرمان‌هاي نظام و ملت ايران در تعارض صريح و آشكار است.

نقوي حسيني با بيان اين‌كه ملت ايران بارها و بارها به اين دو با فرياد، اخطار و تذكر داده‌اند، اما گويا دنياطلبي و قدرت‌طلبي گوش شنوايي براي آن‌ها باقي نگذاشته است، گفت: لذا به آن‌ها اعلام مي‌كنم كه ملت ايران ديگر تحمل جنايات و خيانت‌هاي آن‌ها را ندارد و اگر مقام معظم رهبري اشاره بفرمايند ملت، شماها را نيز براي هميشه در زباله‌دادن تاريخ دفن خواهند كرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
امير
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
1
4
واقعا كه بعضي افراد چه راحت چشم بر حقايق مي بندند و براي يه دوره مجلس ديگه...مردم و كساني را كه مردم دوست دارند رو با چه الفاظي مورد لطف قرار مي دهند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
2
2
میشه شما از طرف خودت حرف بزنی؟
ناشناس
|
SWITZERLAND
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۳
1
4
آقای عزيز يک پايه فتنه چاپلوسانی مثل شمايند. ديگه از شنيدن حرفهای بخشنامه ای آدم استفتراغش مياد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
1
اگه اینطوره
منم میگم
"اگر رهبري اشاره بفرمايند، نقوی حسینی به زباله‌دادن تاريخ می روند"
خوبت شد؟
نماینده بی ادب؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
1
1
به اين آقا بفرماييد همين الانش هم شما در زباله دان تاريخ قرار داريد و خودتان خبر نداريد !
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۲۴
0
0
خواهشا ازطرف ملت نطق نفرمایید جناب اقای چابلوس
نظرات بینندگان