arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۳۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۱۵ - ۰۳ اسفند ۱۳۸۹

"هاشمی به دنبال حذف ولایت فقیه است/ ولايت فقيه را خدا وضع كرده"

مهدی هاشمی گفته بود که پدرش جایگاه ولایت فقیه را به یک جایگاه تشریفاتی تبدیل می​کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک نماینده مجلس گفت: ولايت فقيه را خداوند تبارك و تعالي وضع كرده است.

به گزارش خبرگزاری انتخاب؛ عبدالصمد بابااحمدي، نماينده‌ي لردگان در نطق ميان دستور جلسه علني امروز  با اشاره به مواضع هاشمي رفسنجاني در قبال جريان فتنه گفت: آيا كلام و موضع آقاي هاشمي رفسنجاني تاييد همان مواضع مهدي هاشمي و بالاتر از آن نيست كه مي گفت اگر پدر من رئيس جمهور شد ولايت فقيه را به يك مقام تشريفاتي تبديل خواهد كرد؟

اين نماينده مجلس ادامه داد:آقاي هاشمي که تصور و باور حذف ولايت فقيه از نظام مقدس جمهوري اسلامي دارید، غير از اين معنايي دارد كه بنا است روزي بساط دين و ارزش‌هاي ديني در كشور برچيده شود؟‌آقاي هاشمي! مگر اين كلام امام(ره) نيست كه فرمودند ولايت فقيه همان ولايت رسول الله است.

وي ادامه داد: ولايت فقيه را خبرگان وضع نكرده‌اند ولايت فقيه را خداوند تبارك و تعالي ايجاد كرده است. آقاي هاشمي! بر اساس اسناد غير قابل ترديد و مشاهدت‌هاي عيني، جنابعالي در راس سران فتنه و فتنه 88 كه حداقل از 15 سال قبل طراحي شده بود، قرار داريد. هدف فتنه‌ي 88 الگو واقع نشدن جمهوري اسلامي براي قيامهاي امروز و فرداي مسلمانان منطقه و ايجاد زمينه‌ي لازم براي اشغال نظامي ام القراي اسلام توسط مستكبرين بوده است.

بابااحمدي در ادامه به بيان چند مطلب در آستانه‌ي اجلاس اسفند 89 مجلس خبرگان پرداخت و گفت: مقام معظم رهبري فرمودند اگر خواص امري را كه تشخيص دادند، به موقع و بدون فوت وقت عمل كنند، تاريخ نجات پيدا خواهد كرد وديگر حسين بن علي‌ها به كربلا كشانده نمي‌شوند.

بابااحمدي ادامه داد: آقاي هاشمي! درشرف وقوع صحنه ديگري از فتنه به نام 25 بهمن، مي‌گويد من هنوز به مواضع خود كه درخطبه‌هاي نماز جمعه خواندم، اصرار دارم و بعد از حوادث 25 بهمن هرگز اين حوادث را محكوم نكردند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
Irani
|
United States
|
۰۹:۴۶ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
این الگو را قرار است
به جهان اسلام صادر کنید؟

در نماز جمعه تهران خطاب به مردم عرب خاورمیانه فرمودید که جمهوری اسلامی برای شما یک الگو و راه نجات بشریت است. نگاهی به این الگو بیاندازیم:

نرخ بیکاری بالای 30 در صد است. 48 در صد مواد مخدر تولیدی افغانستان در ایران مصرف می شود. بین 10 تا 12 میلیون ایرانی مواد مخدر مصرف می کنند. 6 میلیون زن مطلقه داریم که 800 هزار تن آنها در تهران زندگی می کنند. 6 میلیون ایرانی از کشور گریخته اند. سن سقط جنین به 18 سال رسیده و ترمیم پرده بکارت یکی از پر رونق ترین کسب و کارهای پزشکان است. ایران پرمصرف کننده ترین لوازم آرایش زنان در جهان است. هم جنس گرائی در خوابگاههای دانشجوئی شایع است. زنان ایرانی به ساخت و ساز مشروبات الکلی کشانده شده اند. هرسال 12 میلیون پرونده تشکیل می شود. در خودكشی زنان رتبه‌ سوم جهان را پیدا کرده ایم. در اعدام رتبه دوم جهانی، بعد از چین. در مهاجرت نخبگان بین 91 کشور جهان اول شده ایم و در آزادی مطبوعات رتبه 172 را از میان 175 کشور جهان کسب کرده ایم. در بهداشت و تامین سلامت مردم به رتبه 123 سقوط کرده ایم. در سهم زنان در مدیریت به رتبه‌ 101 میان 120 كشور رسیده ایم و در
سرعت اینترنت رتبه‌ 186 (پائین‌تر از بورکینافاسو و افغانستان) را بدست آورده ایم. پول ملی "ریال" هم سومین پول بی‌ارزش دنیا شده است.
نظرات بینندگان