arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۳۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۰ : ۱۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹
ممكن است معتادي در جايي جان دهد، اما اين اتفاقات عادي است و شرایط کشور هم عادی است

وزیر اطلاعات: ضدانقلاب سعی کرد تا خانواده‌ صانع ژاله را فريب دهد

وزير اطلاعات تصريح كرد: بحراني در كشور وجود ندارد، تكليف ضد انقلاب روشن است و نوع مبارزه با آنها هم روشن مي‌باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
وزير اطلاعات تصريح كرد: بحراني در كشور وجود ندارد، تكليف ضد انقلاب روشن است و نوع مبارزه با آنها هم روشن مي‌باشد.

به گزارش خبرگزاری انتخاب، حجت‌الاسلام والمسلمين حيدر مصلحي در جمع خبرنگاران درباره حوادث 25 بهمن گفت: روز 25 بهمن نقطه عطفي در بحث فتنه بود، از آن نظر كه دقيقا ضد انقلاب و همه گروه‌هاي ضد انقلابي كه تكليف‌شان روشن است به ميدان آمدند و از جمله نفاق نيز وارد عرصه شد منافقين در اين روز فعال بودند و از ابتدا هم به دنبال طراحي، شناسايي و برنامه‌ريزي بودند.

وي ادامه داد: البته برادران ما موفقيت خوبي در اين زمينه به دست آوردند و حركت‌هاي منافقان شناسايي شد و اقدامات لازم عليه آن‌ها صورت گرفت كه البته بحث‌هاي قضايي نيز انجام خواهد شد كه به موقع اطلاع‌رساني مي‌شود.

وزير اطلاعات درباره صانع ژاله گفت: اطلاعات قابل توجهي در مورد وي به دست آمده است، خانواده ايشان يك خانواده مذهبي مي‌باشد خود وي حافظ قرآن بود و خانواده‌اش مسلمان و سنتي هستند و البته ضدانقلاب نهايت تلاش خود را كرد تا از اين قضيه سوءاستفاده كند و حتي تلاش كرد خانواده‌اش را فريب دهد اما به جايي نرسيد هم اكنون نيز خانواده‌اش از اين مجموعه اعلام برائت مي‌كنند.

مصلحي درباره شرايط كشور گفت: شرايط كشور حالت عادي دارد و البته اتفاقاتي مي‌افتد ممكن است كسي تصادفي كند يا معتادي در جايي جان دهد اين اتفاقات عادي است، اما به دليل حساسيتي كه وجود دارد ممكن است با توجه به حساسيتي كه در كشور وجود دارد اين اتفاقات بيشتر مورد توجه قرار گيرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
محمود
|
Netherlands
|
۱۶:۵۲ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۴
0
4
آقای وزیر اطلاعات ریاست وفریب عوام شاید ،ولی فریب همکلاسی شهید صانع ژاله که با افکار واندیشه اوآشنایی داشتند ممکن نخواهد بود
خدای قادر وتوانا مکر مکاران را به خودشان برمی گرداندودر هردوجهان رسوا می کند .
نظرات بینندگان