arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۳۶
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۲ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹

حدادعادل: حرف زدن در مورد تركيب آينده هيات رئيسه مجلس خبرگان زود است

رئيس كميسيون فرهنگي مجلس سخن گفتن در مورد تركيب آينده هيات رئيسه مجلس خبرگان را زود هنگام دانست .
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئيس كميسيون فرهنگي مجلس سخن گفتن در مورد تركيب آينده هيات رئيسه مجلس خبرگان را زود هنگام دانست .

به گزارش خبرگزاری انتخاب، غلامعلي حدادعادل در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حوادث اخير در منطقه اظهاركرد: آنچه اتفاق مي‌افتد آتشفشان خاموشي است كه به يك باره فوران كرده و خشم انباشته ملت‌ها از استبداد، وابستگي و اسلام ستيزي روساي جمهور، سلاطين و شيوخ كشورهاي اسلامي و حاصل بي‌اعتنايي آنها به ملت‌هاي خود و وابستگي به آمريكا است.

وي افزود: اين ملت‌ها بغض چند دهه را شكستند و به فرياد مبدل كردند كه در همه آنها تاثيري از انقلاب اسلامي ايران را نيز مي‌بينيم كه بعنوان الگويي از به پا خواستن ملت‌ها پيش چشم ساير مردم است كه مي‌بينند ايران بدون وابستگي به هيچ قدرتي و با تكيه بر اسلام توانست ديكتاتوري شاه را سرنگون كند در مقابل اسرائيل بياستد در جنگ پيروز شود و موجوديت خود را اثبات كند كه اين الگو قطعاً در خيزش مردم بي‌تاثير نبوده است.

حدادعادل در ادامه گفت: اين كه غربي‌ها بخواهند اين نهضت‌ها را منحرف كنند طبيعي است اما اينكه اين تلاش‌ها به نتيجه برسد جاي ترديد است و موضع جمهوري‌اسلامي ايران هم سخنان رهبري در نماز جمعه و ديدار با علماي اسلامي است.

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس در پاسخ به سوال ديگري در مورد تركيب آينده هيات رئيسه مجلس خبرگان و انتخاب هاشمي رفسنجاني گفت: براي حرف زدن در اين مورد زود است و آنها خودشان مي‌دانند.

وي در مورد وحدت در ميان اصولگرايان نيز اظهار كرد: تلاش مي‌كنيم اصولگرايان به وحدت برسند و به اين مسئله خوشبينم.

حداد عادل نيز همچنين در پاسخ به سوالي در مورد ارزيابي‌اش از بودجه سال 90 افزود: هنوز اين بودجه را نديده‌ام چرا كه در روز تقديم آن به مجلس در مشهد بودم.

وي همچنين گفت: گزارش مربوط به حوادث 25 بهمن در كميته مربوطه در حال تكميل شدن است.
نظرات بینندگان