arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۶۰
تاریخ انتشار: ۳۰ : ۱۸ - ۰۴ اسفند ۱۳۸۹

کتک‌کاری علی دایی با یک لیدر پرسپولیس

خبرهای رسیده از منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس،از درگیری علی دایی با یکی از لیدرهای این تیم حکایت می‌کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرهای رسیده از منابع نزدیک به باشگاه پرسپولیس،از درگیری علی دایی با یکی از لیدرهای این تیم حکایت می‌کند.

علی دایی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس مدتی است با چند نفر از لیدرهای این باشگاه اختلاف پیدا کرده که این اختلاف در نهایت منجر به درگیری او با یکی از این افراد شد. شروع این اختلافات به هفته‌های آخر نیم فصل اول برمی‌گردد که تیم پرسپولیس نتایج ضعیفی می‌گرفت و چندین بار بخشی از هواداران این تیم را مجبور کرد که علیه دایی شعار دهند. از آن به بعد روابط دایی با تعدادی از لیدرها تیره شد به طوریکه او از حبیب کاشانی سرپرست باشگاه خواست اجازه ندهد آنها به تیم نزدیک شوند. بعد از این اتفاقات پیامک‌هایی علیه دایی مخابره شد که گفته می شد منشا آنها همین لیدرها هستند. حتی خود دایی دیروز در گفتگو با رسانه‌ها تاکید کرده بود که منشا این پیامک‌ها را شناسایی کرده و به زودی با آنها برخورد خواهد کرد.

در همین رابطه خبر رسید که دایی در ساختمان باشگاه پرسپولیس با یکی از همین لیدرها برخورد داشته و بعد از اینکه بحث پیامک‌ها را به میان کشیده درگیری لفظی بین آنها شدت گرفته به طوری که منجر به درگیری فیزیکی شده است. به گفته شاهدان عینی کتک‌کاری بین دایی و لیدر مذکور شدت زیادی داشته و قطعا بازتاب و پیامدهای زیادی در روزهای آینده خواهد داشت.

باشگاه پرسپولیس هنوز در این رابطه موضع گیری نکرده به همین دلیل باید منتظر ماند و دید که حبیب کاشانی با این بحران جدید چگونه مقابله خواهد کرد.

* ایلنا

نظرات بینندگان