arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۴۸۹
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۰۲ - ۰۵ اسفند ۱۳۸۹

مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور: احمدی‌نژاد ترجیح می‌دهد سرمربی تیم ملی ایرانی باشد

علی اکبر جوانفکر' در گفت وگوی مفصلی که در آخرین شماره نشریه 'فوتبال' به چاپ رسیده است ،‌ دیدگاه خود و دکتر محمود احمدی نژاد در خصوص ورزش و مخصوصا فوتبال را تشریح کرده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
خبرنگار انتخاب گزارش داد: پس از آنکه در  نظرسنجی برنامه 90، بیش از 90 درصد مردم خواستار استخدام سرمربی ایرانی برای تیم ملی شدند، علی اکبر جوانفکر' در گفت وگوی مفصلی که در آخرین شماره نشریه 'فوتبال' به چاپ رسیده است ،‌ دیدگاه خود و دکتر محمود احمدی نژاد در خصوص ورزش و مخصوصا فوتبال را تشریح کرده است.

جوانفکر در خصوص نگاه رییس جمهوری در خصوص ورزش گفت:‌ «نگاه رییس جمهوری از داخل به خارج است نه از خارج به داخل، این حرف معنی روشنی دارد یعنی اینکه ما باید ابتدا خودمان را باور کنیم و نگاه به داشته های خودمان داشته باشیم. دیدگاه رییس جمهوری این است که مامربیان خوبی داریم وباید روی آنها سرمایه گذاری کنیم و به جای وارد کردن مربی و سرمربی به صادر کننده مربی تبدیل شویم. از نظر رییس جمهوری، مربی داخلی می تواند سرمربی تیم ملی شود البته این حرف به معنای این نیست که استفاده از مربی خارجی برای تیم ملی منعی داشته باشد.»

در بخشی از این گفت وگو ، جوانفکر اظهار داشت که رییس جمهوری زمانی که به عنوان شهردار فعالیت می کرده، وقت آن را داشته است که فوتبال بازی کند اما پس از آن و در دوران ریاست جمهوری این فرصت محدود شد.

وی در خصوص دیدگاه رییس جمهوری نیز گفت:‌ «آقای احمدی نژاد نگاه ریشه ای و بنیادین به ورزش دارند، برای ملت بزرگی مثل ایران که یک ملت جوان است،‌باید امکانات و بستر مناسب ورزشی فراهم شود .درباره فوتبال هم ایشان عقیده داشتند فوتبال ایران باید به جای که استحقاق آن را دارد ، برسد.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
0
به احمدي نژاد چه ربطي داره؟!!!! ما حقمون هست كه يك بار فوتبالمون از طرف فيفا اساسي جريمه بشه تا سياستمدارانمون بفهمند نبايد در فوتبال دخالت كنند
نظرات بینندگان