arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۰۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲ : ۰۵ - ۰۵ اسفند ۱۳۸۹

جزئیات تازه از نحوه دستگیری فائزه هاشمی؛ قوه قضاییه مجوز دستگیری نداد

به خانم هاشمی گفته اند که شما پولدار کاخ نشین هستید، در کانادا ملک داری، پدرت اکبر شاه است و پول دانشگاه آزاد را خورده، از کجا پول می آورید و .... خانم هاشمی هم هیچ پاسخی نداده و گفته من با شما بحث نمی کنم من یک زندانی هستم و هر حرفی بزنم بعد علیه خودم استفاده میکنید لذا حرفی با شما ندارم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در جریان بازداشت موقت و کوتاه مدت فائزه هاشمی، قوه قضاییه مجوز بازداشت قطعی وی را صادر نکرده است.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری "انتخاب" (Entekhab.ir)، یکی از نزدیکان فائزه هاشمی گفت افراد لباس شخصی که روز یکم اسفند خانم هاشمی را بازداشت کرده بودند، حکم و مجوز بازداشت نداشته اند.

فائزه هاشمی، نماینده سابق مجلس و فرزند رئیس خبرگان رهبری، روز یکم اسفند بازداشت اما بعد از سه ساعت آزاد شد.

یکی از نزدیکان خانم هاشمی که با "روز" گفت و گو می کرد، توضیح میدهد که روز اول اسفند خانم هاشمی در خیابان ولیعصر، نرسیده به مطهری توسط لباس شخصی هایی که لباس فرم نداشتند بازداشت شده است.

او می گوید: دلیلی برای بازداشت نداشتند می گفتند لیدر آشوب طلبان اما هیچ دلیل و مدرکی نداشتند نه عکسی که ثابت کند نه فیلمی که نشان دهد خانم هاشمی در حال لیدری است. برای همین نتوانستند او را به زندان منتقل کنند. هرچند در سه ساعتی که خانم هاشمی در ماشین ون بوده مدام بی سیم می زدند اما قوه قضائیه دستور و مجوز بازداشت را صادر نکرد و مجبور شدند او را آزاد کنند.

به گفته این منبع آگاه سه ساعت دختر رئیس مجلس خبرگان رهبری را در ماشین ون چرخانده و به او توهین کرده بودند اما خود لباس شخصی ها نیز با هم هماهنگ نبودند: "لباس فرم نداشتند که مشخص شود از کجا هستند. مدام هم ماشین ون پر و خالی می شد و با هم دعوا داشتند هیچ هماهنگی با هم نداشتند و جلوی خانم هاشمی هم با هم جر و بحث و دعوا میکردند.

وی می گوید: عمدتا آدم های کم سواد و نا آگاهی بوده اند که اطلاعات و ادبیات درستی نداشتند. حرف هایی هم که زده اند بیشتر شایعاتی بوده که شنیده می شود. مثلا به خانم هاشمی گفته اند که شما پولدار کاخ نشین هستید، در کانادا ملک داری، پدرت اکبر شاه است و پول دانشگاه آزاد را خورده، از کجا پول می آورید و .... خانم هاشمی هم هیچ پاسخی نداده و گفته من با شما بحث نمی کنم من یک زندانی هستم و هر حرفی بزنم بعد علیه خودم استفاده میکنید لذا حرفی با شما ندارم.

این منبع نزدیک به خانواده هاشمی سپس با اشاره به حضور خبرنگار خبرگزاری ایرنا در داخل ون می گوید: این فرد خود را خبرنگار ایرنا معرفی کرده و خانم هاشمی هم گفته است که تو نمی توانی خبرنگار باشی. خبرنگار چگونه در این ماشین و با این آدم ها همراهی می کند؟.

به انتشار عکس های فائزه هاشمی در خبرگزاری ایرنا اشاره میکنم. این منبع نزدیک به خانم هاشمی می گوید: مرتب از خانم هاشمی عکس گرفته اند یک عده ای بیرون می رفتند عده دیگری وارد می شدند و عکس می گرفتند . آخر هم از اینکه مجبور شده بودند خانم هاشمی را آزاد کنند به شدت عصبانی بودند

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
United States of America
|
۱۰:۱۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
6
خودسر یعنی چی ؟؟!!
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
0
6
ببین وقتی با دختر رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام که منتسب از سوی عالیترین مقام جکومتی است اینچنین رفتار میکنند با بقیه خلق اله که کسی را ندارند چه میکنند! اینجا باید گفت وااسلاما ! وا محمدا!
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
3
جمع کنید این بازیهای صد من یک غاز را اینقدر توهین به هاشمی چرا جدا براتون متاسفم
نظرات بینندگان