arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۸۹

تلاش ثمره برای حذف لاریجانی: مردم ایران شایسته بهترین ریاست در مجلس هستند

دستیار ارشد رئیس جمهور گفت:مردم ایران شایسته بهترین ها هستند و باید بهترین ریاست و هیئت رئیسه مجلس را داشته باشند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دستیار ارشد رئیس جمهور گفت:مردم ایران شایسته بهترین ها هستند و باید بهترین ریاست و هیئت رئیسه مجلس را داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری انتخاب به نقل از خبر ، ثمره هاشمی دستیار ارشد رئیس جمهورچندی قبل درجمع اعضای فعال جامعه اسلامی دانشجویان در همایش سیاسی گفتمان پیشرفت اسلامی در شیراز در پاسخ به سوالی در مورد مجلس خبرگان، تغییرات اصلاحی در آن را خواست مردم ایران دانست.

وی در مورد مجلس شورای اسلامی نیز گفت:مردم ایران شایسته بهترین ها هستند و باید برای اداره مجلس، آن ها بهترین ریاست و هیئت رییسه را داشته باشند.

دستیار ارشد رئیس جمهوردر پاسخ به سوالی در مورد انتخابات آینده ریاست جمهوری و كاندیدای مورد دولت، در این زمینه با بیان اینكه هنوز زمان انتخابات و معرفی كاندیدای مناسب نرسیده است ، تصریح كرد: در شرایط حاضر حفظ ملاك و معیار مناسب اقدامی مهمتری است كه باید به آن پرداخته شود.

در ادامه ثمره هاشمی در پاسخ به سوالی مبنی بر چگونگی آشنایی اش با احمدی نژاد،با بیان اینكه سابقه آشنای اش با احمدی نژاد به زمان دانشجویی برمی گردد، درباره خصوصیات وی گفت: ایشان فردی دارای هوش سرشار است وهمین عامل هم باعث شده كه با وجود مشكلات فراوان پیش رویش موفق باشد.

سوال دانشجویان درباره رییس دفتر رئیس جمهورموضوعی بود كه ثمره با اشاره تاكید مقام معظم رهبری به اصلی و فرعی كردن موضوعات،اظهار داشت:اوج گرفتن برخی مسائل فرعی كه گاها توسط رسانه ها انجام می پذیرد،بر خلاف خواست رهبری است و باید متوقف شود. برخی جوسازی ها و سخنان گفته شده در مورد آقای مشایی نیز نادرست است و باید اصلاح شود.

ثمره هاشمی با اشاره به پیشرفت های كنونی كشور، پیشرفت درزمینه انرژی هسته ای را نكته مهم دولت كنونی دانست كه خواست مردم ایران در مورد آن انجام شد.

وی با بیان اینكه عدالت مهمترین اصل در اسلام است كه در دولت كنونی به صورت محور درآمده، افزود: همین توجه به عدالت در دولت احمدی نژاد عاملی مهمی بوده كه به ایشان در جهان تمایز بخشیده است.

ثمره هاشمی با اشاره به هدفمندی یارانه ها ، اجرای این طرح را جز مهمترین طرح ها دانست كه در پیشرفت زندگی مردم و به خصوص قشر ضعیف جامعه بسیار موثر است كه در راه رسیدن به عدالت اجتماعی باید انجام می شد.

دستیار ارشد رئیس جمهور مبانی انقلاب اسلامی ایران را مبانی انتقال یافته به سراسرجهان دانست و این موضوع را عامل تفاوت دید جهانیان و به خصوص مردم پایین دست جهان به ایران به عنوان عاملی نجات بخش ذكر كرد.
برچسب ها: ثمره هاشمی
نظرات بینندگان