arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۵۴۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۷ - ۰۵ اسفند ۱۳۸۹

دخالت جدید هیلاری کلینتون در امور ایران؛ این بار در واکنش به درگیری های اخیر

هیلاری كلینتون با دخالت درامور داخلی ایران بشدت به نظام جمهوری اسلامی حمله كرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

هیلاری كلینتون با دخالت درامور داخلی ایران بشدت به نظام جمهوری اسلامی حمله كرد.

به گزارش خبرگزاریها وزیر امور خارجه آمریكا،با دخالت آشكار درامور داخلی ایران گفت: در ۱۰ روز گذشته ما شاهد شجاعت هزاران ایرانی بوده‌ایم كه بار دیگر برای اعلام حقوق اساسی خود در زمینه آزادی تجمع و بیان به خیابان‌ها ریختند. برای جهانیان روشن شده است كه حكومت ایران آن حقوق اساسی را كه برای سایرین در خاورمیانه توصیه می‌كند برای مردم خود منع می‌كند.

وزیر امور خارجه آمریكا كه بیانیه ای را قرائت می كرد، در سخنانی اتهام برانگیز و بدون ارائه هیچگونه مدركی مدعی شد:نیروهای امنیتی اقدام به ضرب و شتم، دستگیری و حداقل در سه مورد دست به كشتن معترضان زده‌اند، خارج از خیابان، مدافعان حقوق بشر و فعالان سیاسی را هدف حمله قرار داده‌اند، و مقام‌های این كشور اخیراً سراغ مسئولان سابق و خانواده‌های آنها رفته‌اند؛ نمایندگان سابق مجلس، روحانیون و فرزندان آنها، رهبران دانشجویان و استادان آنها، همراه با روزنامه‌نگاران و وبلاگ‌نویسان.جهان در حال نظاره ایران است و درباره كسانی كه مسئولیت دارند دست به اقدام خواهد زد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۵
1
1
خوب این کجاش دخالته؟!!!
نظرشو گفته.ما هم جوابشو دادیم.
این نشون میده یا ما تعریف دخالتو نمیدونیم، یا هم کلاً با این کلینتونو آمریکا مشکل داریم....
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۶:۱۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
0
0
پس دولت ایران هم که همین ها را به روسای دولتهای لیبی , بحرین و تونس گفت و مردم را مورد خطاب قرار داد اسمش دخالت نبود؟ اگر دخالت بد است چرا ایران حتی با ارسال اسلحه و بریز و بپاش مالی در امور دول دیگر دخالت می کند؟ امریکا و وزیر امور خارجه اش که فقط نظر داده اند
نظرات بینندگان