arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۶۰۳
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۰۶ اسفند ۱۳۸۹

تعلیق فعالیت میرحسین موسوی در دانشگاه

بیژن رنجبر با بیان اینكه میرحسین موسوی از مدت‌ها پیش در هیئت انتظامی این دانشگاه پرونده داشت و شكایت‌هایی نسبت به وی مطرح بود، اظهار داشت: سرانجام نتیجه بررسی‌های انجام شده به تعلیق فعالیت‌های وی ختم شد كه حكم تعلیق وی نیز ابلاغ شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس دانشگاه تربیت مدرس از تعلیق فعالیت میرحسین موسوی در این دانشگاه خبر داد.

به گزارش فارس بیژن رنجبر با بیان اینكه میرحسین موسوی از مدت‌ها پیش در هیئت انتظامی این دانشگاه پرونده داشت و شكایت‌هایی نسبت به وی مطرح بود، اظهار داشت: سرانجام نتیجه بررسی‌های انجام شده به تعلیق فعالیت‌های وی ختم شد كه حكم تعلیق وی نیز ابلاغ شد.

وی افزود: با توجه به سعه صدر جمهوری اسلامی در ماه‌های گذشته و تأكید رهبر معظم انقلاب بر جذب حداكثری و دفع حداقلی ما نیز در این مسیر گام برداشتیم تا افرادی كه در فتنه سال 88 نقش‌آفرینی كرده‌اند، به دامان انقلاب بازگردند اما این مسئله محقق نشد.

رئیس دانشگاه تربیت‌مدرس با اشاره به اتفاقات رخ داده در 25 بهمن امسال گفت: اتفاقات رخ داده در این روز و فتنه‌انگیزی فتنه‌گران نشان داد كه دیگر جای مماشات با این افراد كه علنا در مقابل نظام ایستاده‌اند، وجود ندارد.

رنجبر در پایان خاطرنشان كرد: با توجه به مطالبات مردمی و همچنین درخواست‌های مكرر تشكل‌های دانشجویی و دانشگاهیان كشور و بر اساس نظر هیئت انتظامی دانشگاه، فعالیت میرحسین موسوی را در دانشگاه تربیت مدرس تعلیق و حكمش را نیز به وی ابلاغ كردیم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
1
6
این بزرگوار رو که برخی بدون حکم حصر کرده اند ،این یعنی اتوماتیک از همه چی تعلیق شده اند. مسخره کردند آقایون بعد از حصر هی می خوان بگن ما بصیرت داریم گذاشتیمش کنار!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۶
1
0
جهت اطلاع از دو سال پیش از دانشگاه تعلیق شده اند .....!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۸ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۷
1
3
تعليق بيشتر محبوبيت بيشتر! مير ما بيدي نيست كه به اين بادها بلرزد
نظرات بینندگان