arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۵۸
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۴۵ : ۱۶ - ۰۸ اسفند ۱۳۸۹
هویت این سایت مشکوک چیست؟

چه می کند این تملق و چاپلوسی؟!

استفاده ی پی در پی این سایت از نام دکتر محمود احمدی نژاد و مقدس جلوه دادن وی و سخنانش، به همان اندازه شگفت انگیز است که برخی پیش بینی کردند: "احمدی نژاد سردار امام زمان (عج) پس از ظهور خواهد بود!" و سوگومندانه آنکه، این عبارات تا به امروز، بیش از گذشته چهره ی احمدی نژاد را تخریب کرده ...
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
چندی است یک سایت خبری که بسیار علاقمند است خود را منتسب به اسفندیار رحیم مشایی نشان دهد و از بدماجرا، مشایی بارها انتساب این سایت به خود را شدیداً تکذیب کرده است، در راه و سرازیری "تملقی" عجیب و پیچیده افتاده تا به مقاصد خود برسد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب (Entekhab.ir) ؛ این سایت خبری که متعلق به یکی از خبرنگاران اخراجی ایرنا بوده، پیش از این سایت خبری "حقیقت" را اداره می کرد که به دلیل انتشار اخبار کذب (از جمله ادعای گفت و گو با مشایی که از سوی وی تکذیب شد)، فیلتر شد.

این سایت خبری که احتمالاً قرار است مانند نامش، بسیار "محرمانه" عمل کند، در اخبار خود نه تنها تملق و چاپلوسی را به اوج رسانده که در تلاش است با تشکیک بر اخباری که درصدی احتمال کذب بودنش نیست، نامی برای خود دست و پا کند و از این نام به استفاده های خاص خود برسد.

همچنین استفاده ی پی در پی این سایت از نام دکتر محمود احمدی نژاد و مقدس جلوه دادن وی و سخنانش، به همان اندازه شگفت انگیز است که برخی پیش بینی کردند: "احمدی نژاد سردار امام زمان (عج) پس از ظهور خواهد بود!" و سوگومندانه آنکه، این عبارات تا به امروز، بیش از گذشته چهره ی احمدی نژاد را تخریب کرده و برخی از موافقین متملق ایشان، که احتمالا سودای قدرت دارند، همچنان در همان مسیر حرکت می کنند.

برخی تیترهای این سایت که عمدتاً گفت و گوی این فرد با خودش است، در پی می آید:

دلایلی بر ترور مشکوک هاشمی رفسنجانی/ فیلم فحاشی به فائزه هاشمی ساختگی است/ حاج داود احمدی نژاد ساق دوش ضد انقلاب نشوید/ ردیابی نامه سرگشاده هاشمی رفسنجانی به رهبر انقلاب در قرآن/ وقتی قالیباف راه پرواز به بالا را در سقوط مشایی جستجو می کند!/ داروينيــــــزم سياسی مشایی/ مکتب محمود!/ پروژه نقد ولایت فقیه در حلقه کیان با اشاره هاشمی رفسنجانی آغاز شد/ مشایی به دنبال حذف هاشمی رفسنجانی است/ هاشمي رفسنجاني و نقش پررنگ در جريان نه به مشايي/شتر پيامبر عاقلتر است يا دشمنان احمدي نژاد؟

اشتباه نکنید! این اخبار متعلق به منتهی الیه جریان نفاق و ضدانقلاب برای درگیری میان مسئولان نظام نیست، بلکه سایتی است که ادعا می کند طرفدار پروپاقرص نظام و انقلاب است. از طرفی، رهبری را "امام" می خواند و استفاده کنندگان واژه ی "رهبر معظم انقلاب" را به شدت سرزنش می کند و از سویی، این کلام رهبری را (به جز جملات ماندگار ایشان و شخص حضرت امام (ره) ) در همین چند روز اخیر فراموش می کند که باید آقای هاشمی را جذب کرد!  "اما علی الظاهر، هدف همکاران خیلی "محرمانه" مان، دفع هاشمی است!

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری انتخاب (Entekhab.ir) ؛ در پایان خدمت آقای مهندس مشایی، رییس دفتر محترم رییس جمهور عرض می شود که "با آنکه از ناخرسندی چندباره ی جنابعالی از بازگشایی این سایت ها مطلعیم و می دانیم بارها انتساب این سایت ها (حتی به افراد نزدیک به خود را) رد کرده اید، بد نیست امطلع باشید که "این سایت " بیش از آنکه باعث "تبلیغ" جنابعالی باشد، به دلیل ضعف استدلال ها، تندی کلام و تشخیص ساده ی عدم اعتقاد در گزارش ها، بیشتر به "رد" شما و آقای احمدی نژاد دامن می زند ..."

و صد تاسف آنکه، سایت دفتر آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز با چنین سایتی مجادله می کند و اخبار و گزارش های متلمقانه ی آن را بازنشر می کند که تنها سودش، جری تر شدن این دست سایت ها خواهد بود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۸
3
3
خیلی ممنون به خاطر این خبرتون....
حالا شما داری این سایتو میگی خیلی از شخصیتای معروفم همینطورن که اگه اسمشونو بگم نظرم منتشر نمیشه!!!:D
ناشناس
|
Canada
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
0
من نمیدونم این سایت چیه و کیه ولی با همین خبر منو کنجکاو کردین در واقع همون ایرادی که به سایت هاشمی گرفتین به خودتون وارده !
نظرات بینندگان