arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۷۹۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹

وزیر نیرو: احمدی نژاد هر چقدر دلش می خواهد مصوبه تصویب کند اما من نمی توانم اجرا کنم

یکی از طراحان اصلی استیضاح نامجو این اقدام نمایندگان را گامی جهت کمک به دولت برای کاهش تعداد وزارتخانه​ها اعلام کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 یکی از طراحان اصلی استیضاح نامجو این اقدام نمایندگان را گامی جهت کمک به دولت برای کاهش تعداد وزارتخانه​ها اعلام کرد.

موسی الرضا ثروتی نماینده بجنورد با تاکید بر اینکه 45 امضا کننده استیضاح وزیر نیرو امضای خود را پس نخواهند گرفت، به مهر گفت: ناصری نماینده شادگان به عنوان قاضی القضات انتخاب شده و از تک تک نماینده امضا کننده پرسیده که آیا امضای خود را در آینده پس خواهند گرفت یا خیر. که همه امضا کنندگان قسم شرعی یاد کرده​اند که چنین نخواهند کرد.

وی گفت: ما به وظیفه اصلی خود عمل می کنیم و در واقع کاری که انجام می دهیم کمک به دولت است گویا دولت می خواهد 5 وزارتخانه را کاهش دهد البته ما کاری به این مسائل نداریم وظیفه ما دفاع از حق مردم است و تا زمانی که ببینیم مردم مشکل دارند به این طریق عمل می کنیم.

ثروتی با اشاره به جلسه دو هفته قبل خود و تعدادی از نمایندگان با وزیر نیرو و ابوترابی فرد نایب رئیس مجلس خاطر نشان کرد: ما در این جلسه 5 ساعت گفتگو کردیم اما متاسفانه اظهارات نامجو هیچ کدام از نمایندگان را قانع نکرد. اینکه گفته می شود این اقدام تصفیه حساب سیاسی یا در راستای تضعیف دولت است را قبول نداریم زیرا معتقدیم در مسئله آب، برق، فاضلاب و آب روستایی بعید است کسی پشت پرده دنبال امتیازگیری باشد.

ثروتی عدم اجرای مصوبات دولت از سال 85 و همچنین سفرهای استانی را از عمده ترین دلایل استیضاح نامجو عنوان کرد و گفت: پاسخی که نامجو به ما می دهد این است که رئیس جمهور هر چقدر دلش می خواهد مصوبه تصویب کند اما من نمی توانم اجرا کنم. یعنی رئیس جمهور کار خودش را می کند و نامجو هم کارش خودش را.

نظرات بینندگان