arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۵ : ۱۸ - ۱۳ خرداد ۱۳۹۴

واکنش دختر بلاتر به استعفاي پدرش!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 کورينه بلاتر، دختر سپ بلاتر رييس فدراسيون بين المللي فوتبال (فيفا) ابراز عقيده کرده است که تصميم پدرش مبني بر استعفا، ربطي به موضوع تباني و فساد مالي در فيفا ندارد.

بلاتر چهار روز پس از آن که براي پنجمين بار به عنوان رييس فيفا انتخاب شد، روز سه شنبه در يک کنفرانس خبري غيرمترقبه اعلام کرد که از سمت خود استعفا کرده و خواهان آن است که جانشين وي انتخاب شود.

بي بي سي گزارش داد که دختر بلاتر سخنگوي کمپين تبليغاتي سپ بلاتر گفته است که او با اين تصميم خود مي خواسته از خانواده اش حمايت کند و کنار رفتن وي ربطي به فسادهاي مالي ندارد.

بلاتر در جريان برگزاري انتخابات رييس فيفا اعلام کرد که فساد و تخلف هاي مالي را در فدراسيون بين المللي فيفا رد نمي کند، اما او نمي تواند بر کارهاي مخفي همه زيردستان خود نظارت داشته باشد. زيرا آنان راه هاي مختلفي را براي رسيدن به اهداف خود پيدا مي کنند.

دختر بلاتر به بي بي سي گفته که خيلي ناراحت، اما اميدوار است که پدرش و دنياي فوتبال در آرامش باشند.

کورينه بلاتر آرزو کرده که همه متوجه کارهاي بزرگي که پدرش براي دنياي فوتبال انجام داده است، بشوند. او انسان فوق العاده اي است که عمر خود را وقف فوتبال کرد.

دو روز پيش از برگزاري انتخابات رياست فيفا، پليس اف بي آي امريکا برخي از نزديکان بلاتر را بازداشت کرد. ولاديمير پوتين رييس جمهوري روسيه از اين اقدام آمريکا به شدت انتقاد کرد و گفت که در صورت تخلف يا پولشويي مگر اين افراد تبعه امريکا بوده اند يا در آن کشور مرتکب خلاف شده اند که واشنگتن نسبت به دستگيري آنان اقدام کرده است.
منبع: ایرنا
نظرات بینندگان