arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۲۰۸۱۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۱۵ - ۰۹ اسفند ۱۳۸۹

علی پروین: آقای قالیباف ! خودت بیا ببین آدم‌هایت چه كار كرده‌اند+تصویر

علی پروین، مدیر سازمان فوتبال باشگاه استیل آذین، از قالیباف، شهردار تهران خواست تا دلیل تخریب مجموعه فرهنگی ورزشی «سرخپوشان آریا» را بررسی كند. قسمتهایی از این مجموعه كه گفته می شود، پروین، مالك بخشی از آن است، توسط شهرداری منطقه 5 تهران تخریب شد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

علی پروین، مدیر سازمان فوتبال باشگاه استیل آذین، از قالیباف، شهردار تهران خواست تا دلیل تخریب مجموعه فرهنگی ورزشی «سرخپوشان آریا» را بررسی كند. قسمتهایی از این مجموعه كه گفته می شود، پروین، مالك بخشی از آن است، توسط شهرداری منطقه 5 تهران تخریب شد.


علی پروین در گفتگو با ایلنا از نحوه برخورد نیروهای تخریب‌كار شهرداری گلایه كرد و اینكه شهرداری بدون اخطار قبلی اقدام به تخریب كرده است: «بدهی ما به شهرداری یك میلیارد تومان بود كه 400 میلیون تومانش را دادیم و برای 600 میلیون باقیمانده چك كشیدیم. پس از اینكه شورای شهر بخشنامه كرد مجموعه‌های فرهنگی و ورزشی از 10 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند، ما اعتراض كردیم و داستان ما با شهرداری رفت توی حساب و كتاب! ما برای 1200 مترش مجوز داشتیم و تنها برای 300 متر باقیمانده این المشنگه به پا شد. شما فرض كن ما بدهی داریم آیا باید این طور برخورد كنند؟ دیروز من آنجا نبودم دختر خاله‌ام فوت كرده بود، بهشت زهرا بودم. 500 نفر ریختند آنجا با بیل و كلنگ و چوب و چماق علاوه بر تخریب ساختمان، كامپیوترها را هم شكستند و با توهین و فحش 200 نفر از كسانی كه از آنجا نان می‌خوردند را بیرون كردند. در این مجموعه تالار عروسی قرار دارد كه مردم از سه، چهار ماه قبل برای برنامه‌هایشان كارت پخش كرده‌اند آیا این برخورد با مردم درست است.»

به گفته پروین قرار بوده كمیسیون ماده 100 با او و شركایش به توافق برسد اما رای این كمیسیون به آنها ابلاغ نشده و شهرداری بدون اخطار قبلی اقدام به تخریب كرده است: « ما آنجا سه سهامدار هستیم.

من، آقای پرورش و آقای جورابچی. حداقل به حرمت من كه 50 سال برای ورزش زحمت كشیده‌ام، نباید اینطور برخورد می‌كردند. با دشمن كه طرف نبوده‌اند. شما بیایید ببینید كه چكار كرده‌اند. كاری كه اینها كردند اسرائیلی‌ها با فلسطینی‌ها نمی‌كنند. آقای قالیباف ! خودت بیا ببین آدم‌هایت چه كار كرده‌اند.

سوال من این است كه چرا آنجا را پلمب نكرده‌اند و تخریب كرده‌اند. چه كسی این 100 میلیون خسارتی را كه به ما وارد شده است را تقبل می‌كند؟»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
0
3
اسرائیل با فلسطین نمی‌كنه.....
ناشناس
|
Switzerland
|
۱۷:۴۱ - ۱۳۸۹/۱۲/۰۹
0
3
آقای پروين از ستاد باز سازی لبنان و غيره درخواست کنيد تا دوباره درستش کنند!!!!!!!!!
بهزاد
|
Malaysia
|
۰۹:۴۰ - ۱۳۸۹/۱۲/۱۰
0
0
با سلام
با تمام احترامی که به سلطان فوتبال ایران قایلم باید عرض کنم یک رویه غلطی در ایران و مخصوصاً تهران وجود داره که مردم بیش از جواز ساختمان سازی می کنن و بعد هم جریمه اون رو نصفه و نیمه پرداخت میکنن که همین باعث اختلال در نظام شهرسازی شده و به نظر من باید جریمه ها برداشته شده و فقط تخریب با حکم دادگاه انجام بشه تا نه تبعیضی بین دارا و ندار باشه و نه دردسر سودجویی عده ای برای ساکنین این شهر به وجود بیاد. یاعلی
نظرات بینندگان